Stel hier jezelf en je Volkswagen aan onze leden voor
Forumregels
Let op: Dit subforum is alleen bedoeld voor je Volkswagen. Je andere VAG-auto's kun je voorstellen in het Porsche, Audi, Seat en Skoda 'even voorstellen'-subforum.
Als je de heldere verlichting er ook nog uit haalt en vervangt voor originele verlichting wordt het een hele nette VR6! Ben benieuwd of ik hem kan bewonderen de 17e april!
Het is niet alleen maar een auto, het is een onderdeel van je zelf. Corrado VR6 & Golf Mk3 1.4 2 maanden sl*t
Stotteren klinkt als een ontstekings probleem, sproei je bougiekabels eens nat als de motor loopt, ook daar waar ze naar beneden lopen, deze slaan vaker door, met als gevolg stotteren / haperen tijdens gas geven.
Ook vaak waarneembaar als je bv 30km/h in de 3 rijd en dan volgas geeft zodat dus de motor flink belast word.
Ik heb al originele achterlichten van Hella liggen dus die gaan er snel op komen
Denk dat ik bijna alles origineel maak behalve de motorkap, die vindt ik persoonlijk niet verkeerd staan. Het stotteren tja.. Daar moet ik wel even naar kijken. Heb nu de accu losgekoppeld, ga er even niet mee rijden, probeer de 17e zeker te komen ook al rijdt het verrot
Wat is trouwens de kleurcode van de auto ? Volgens mij heb ik exact dezelfde kleur, misschien kunnen we wat regelen met de achterklep, die van mij vertoont roest op de bekende plaatsen en kan geen uithalen in dezelfde kleur..