geen sporen van inbraak en mijn radio cd's enzovoort zaten nog in de auto.
ze hebben er alleen niet veel aan, want mn navigatie had de laatste tijd helemaal nergens ontvangst
zou dit boefje trots op zichzelf zijn?

vwtouranfreak schreef:Was het een losse navigatie?
zo ja, laat deze spullen niet in je auto liggen.
radio, navigatie enz. Dit word gewoon gejat als die ratten het zien.
Echt vervelend dat mensen gewoon niet van andermans spullen af kunnen blijven.

vwtouranfreak schreef:Dat kan ik me heel goed voorstellen, politie kan waarschijnlijk ook niet veel doen.
Misschien dan toch maar een telefoon als nav. gebruiken? of is dat geen goed idee.
je telefoon heb je altijd opzak
Meller schreef:erg geliefd ben je niet dus.. hahahanee grapje.. zonder dollen, dit is weer een stomme kutstreek natuurlijk.. helemaal geen schade dus ? geluk bij een ongeluk dan..

Quiryn schreef:Het is gewoon vervelend dat ze aan je auto komen. Maar ja ze zijn zeer brutaal tegenwoordig!
Stond laatst in A'dam te lossen met mijn vrachtauto met een autolaadkraan dus sta dan achter de cabine op mijn auto nog geen meter van de deur af en ze jatten onder mijn neus mijn navigatie uit de auto via de bijrijdersdeur die toevallig een keer niet op slot zat. Zal je altijd zien.... stelletje PIEP! Waar ze het lef vandaan halen!

variejantje schreef:Is dit bij jullie thuis gebeurt?? Ik zou toch zweren dat dat bij "ons" niet zo snel zou gebeuren..

Keer terug naar Gestolen / Vernield
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten