Ik loop er al een tijdje mee te kloten, ik heb steeds als de auto 2 dagen of langer staat de accu leeg, eerst dacht ik dat het aan de accu lag, maar na die te hebben doorgemeten bleek deze goed te zijn...
ook de dynamo laadt voldoende bij, dus aan deze 2 dingen kan het al niet liggen...
Nu is eigenlijk het enigste wat overblijft, dat er een lekspanning loopt...
ik heb er een alarm inzitten dus een beetje stroom zal dat altijd wel trekken,
maar hoe kan ik nu op een goede manier mijn lekstroom meten?
laatst zei me iemand dat ik dat met een lampje kon meten tussen de accu klem en de min pool van de accu, dat heb ik gedaan en het lampje gaat zwak branden maar nu weet ik natuurlijk nog niks..
ik heb ook gelezen dat je de stroom kunt meten met een multimeter, maar volgens mij gaat de meter dan in rook op (als er idd. een hoge lekstroom loopt) ??
dingen die ik al geprobeerd heb zijn: Condensator geluidsinstalatie ertussenuit (helpt niks)
de plus van de accu naar de versterker in de kofferbak eraf (helpt ook niks)
heb alle zekeringen die ik niet nodig heb (achterwisser is verwijderd bv) eruit gehaald, ook die van de autoradio (dubbeldin)
maar de lamp blijft gewoon zwak branden?
de navigatie van de autoradio heeft trouwens al de geest gegeven, bij het starten van de auto (accu was plat) daarna gaf de navi aleen nog maar een blauw scherm aan...
Het alarm is een: Prostar (camco) mischien dat meer mensen deze verschijnselen kennen, en dat het mischien toch aan het alarm ligt?