Beste leden,
als autoliefhebbers worden wij allemaal wel eens geconfronteerd met situaties waarvan we achteraf denken "dat ging maar net goed". Je zult op die manier schade rijden, met die prachtige VW waar zoveel uren bloed, zweet en tranen in zitten.
Nu de winter weer snel nadert en het risico op schade groter wordt, willen wij jullie graag de kans bieden om hierop voorbereid te zijn door een VWForum Slip & Grip Veiligheidstraining te organiseren. Deze cursus wordt gegeven door professionele veiligheidstrainers van VOZ (VerkeersOpleidingen Zuid).
Zaterdag 20 November 2010
Aanvang: 12:45 - Einde: 17:00
Tijdens deze training komt de volgende inhoud aan bod:
* Een korte inleiding mbt. veiligheid op de baan en de auto's;
* Noodstoppen;
* Slalom rijden;
* Glad en stroef wegdek;
* Kantelsimulator;
* Parcoursrijden.
Deze intensieve training wordt verreden in auto's van Verkeers Opleidingen Zuid, mocht er interesse in zijn is het mogelijk om aan het einde van de dag nog kort in jullie eigen auto's over de natte baan te rijden.
Tevens krijgen jullie na de veiligheidstraining een Certificaat dat jullie deel hebben genomen aan de Veiligheidstraining Slip & Grip. Ook zal er tijdens deze dag een "fotograaf" aanwezig zijn om jullie in actie vast te leggen
Een onderdeel waar ik nog even de nadruk op wil leggen is dat er een Kantelsimulator aanwezig is, deze kantelsimulator is uniek in Europa en is door de heren van VOZ zelf ontwikkeld. Dit indrukwekkende apparaat simuleert hoe het is als een auto over de kop vliegt.
Ik heb de simulator al van dichtbij mogen bekijken en kan niet wachten tot ik er eens in mag
Hierbij enkele foto's van de kantelsimulator in actie:

De Slip & Grip baan is gloednieuw en voldoet aan de laatste eisen, op dit moment zijn ze zelfs nog bezig met de 2e slipbaan en een driftcirkel.
Enkele foto's van deze prachtlocatie:

Kosten:
De VWForum Slip & Grip Veiligheidstraining kunnen wij aanbieden voor € 89,-
(Normaal kost een soortgelijke training € 109,-).
Dit is inclusief het benodigde lesmateriaal, koffie/thee/fris, certificaat en slipauto!
Het spreekt voor zich dat je tijdens deze dag te gast bent bij VOZ & VWForum, gedraag je hier ook naar. Mocht het zo zijn dat er schade ontstaat door roekeloos rijgedrag van de cursist dan zijn de gevolgen (schadevergoeding) etc. hiervan ook voor de persoon in kwestie.
Ik ga er vanuit dat bovenstaande waarschuwing helemaal niet nodig is en dat we er een ontzettend leuke dag van kunnen maken!
Na inschrijving in dit topic kun je de betaling overmaken naar het volgende bankrekeningnummer:
ING: 5333278 t.n.v. Automotive E-commerce te Venlo.
Doe dit onder vermelding van je VWForum gebruikersnaam en "VWF slip en grip".
Zodra ik de betaling binnen heb stuur ik je een bevestiging, dit is je bewijs van deelname zorg er dan ook voor dat je deze bij je hebt bij de aanvang van de training.
Deze dag vindt plaats bij VOZ, Olivier van Noortweg 7, 5928LX Venlo, Trafficport. Dit terrein ligt direct aan de snelweg A67 bij Venlo en is zeer goed te bereiken.