Je kan ze toch zelf verwijderen? Je gaat naar je postvak uit, zet een vinkje, en met het uitklaplijstje rechtsonder kies je voor "Verwijder gemarkeerde" en koikt op "Ga"lscholten schreef:Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, topics waar zaterdag op is gereageerd krijg ik zojuist pas binnen...
En ik had nog een ander vraagje, hoe zit dat met mailtjes in het postvak UIT? er zijn namelijk mensen die vragen stellen ver vervolgens niet de mail meer lezen. Dus blijft deze in mijn postvak uit staan(ondertussen volgens mij al wel een half jaar). Gaan deze na verloop van tijd vanzelf weg of moet ik dit aanvragen om te verwijderen?
Gr

Tarabass schreef:Je kan ze toch zelf verwijderen? Je gaat naar je postvak uit, zet een vinkje, en met het uitklaplijstje rechtsonder kies je voor "Verwijder gemarkeerde" en koikt op "Ga"lscholten schreef:Ik heb inderdaad hetzelfde probleem, topics waar zaterdag op is gereageerd krijg ik zojuist pas binnen...
En ik had nog een ander vraagje, hoe zit dat met mailtjes in het postvak UIT? er zijn namelijk mensen die vragen stellen ver vervolgens niet de mail meer lezen. Dus blijft deze in mijn postvak uit staan(ondertussen volgens mij al wel een half jaar). Gaan deze na verloop van tijd vanzelf weg of moet ik dit aanvragen om te verwijderen?
Gr![]()
Het kan zijn dat de knop of het lijstje een beetje buiten beeld valt. Dus let daar even op..

Ja, die heeft Toink even snel voor je ingebouwdlscholten schreef:Tarabass schreef:Je kan ze toch zelf verwijderen? Je gaat naar je postvak uit, zet een vinkje, en met het uitklaplijstje rechtsonder kies je voor "Verwijder gemarkeerde" en koikt op "Ga"![]()
Het kan zijn dat de knop of het lijstje een beetje buiten beeld valt. Dus let daar even op..
hehestaat die er sinds gister pas ofzo
![]()
danku voor de hulp

funkel schreef:HJ is sowieso al irrtant daar hoeft ie niet zo`n lomp onderschrift voor te hebben :SCRATCH:
Jetta_1 schreef:Mijn papa is de beste want die werkt bij Mac Donalds

Keer terug naar Technical Website Support
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast