VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2766226
Het werkt lekker snel en dat is fijn :tu:
Maar ik mis wel het blokje links op de voorpagina waar de laatste posts staan. Keek ik toch altijd als eerste naar om te zien of er nog wat interessants tussen stond ;)
door Fritsdeblitz
#2766246
Ja maar waarom zou ik of een ander dat zelf niet mogen dan


Maar goed was maar een vraag meer niet


En Fritsje das heel lang geleden hoor helaas :D
#2766265
Fritsdeblitz schreef:Ja maar waarom zou ik of een ander dat zelf niet mogen dan


Maar goed was maar een vraag meer niet


En Fritsje das heel lang geleden hoor helaas :D
In principe worden er nooit topics verwijderd, alle posts kan een toegevoegde waarde zijn voor een ander. Als er topics (of posts) verwijderd worden, dan wordt dit in overleg met de crew gedaan, vandaar. :tu:
SpeedBusterGTI schreef:Het werkt lekker snel en dat is fijn :tu:
Maar ik mis wel het blokje links op de voorpagina waar de laatste posts staan. Keek ik toch altijd als eerste naar om te zien of er nog wat interessants tussen stond ;)
We hopen dat in de toekomst er weer bij te kunnen zetten!
#2766471
Ik word nog steeds uitgelogd op mn ipad, althans ik heb een favorieten na het forumoverzicht en dan ben ik gewoon ingelogd maar ga ik dan bijvoorbeeld na Volkswagen algemeen ben ik uitgelogd. En ja ik klik het vinkje "onthouden" wel aan
#2766475
mark_almelo schreef:Ik word nog steeds uitgelogd op mn ipad, althans ik heb een favorieten na het forumoverzicht en dan ben ik gewoon ingelogd maar ga ik dan bijvoorbeeld na Volkswagen algemeen ben ik uitgelogd. En ja ik klik het vinkje "onthouden" wel aan
Staat er iets met "SID" en dan een hele boel cijfers/tekens in de URL van je snelkoppeling?
#2766548
Livonias schreef:
mark_almelo schreef:Ik word nog steeds uitgelogd op mn ipad, althans ik heb een favorieten na het forumoverzicht en dan ben ik gewoon ingelogd maar ga ik dan bijvoorbeeld na Volkswagen algemeen ben ik uitgelogd. En ja ik klik het vinkje "onthouden" wel aan
Staat er iets met "SID" en dan een hele boel cijfers/tekens in de URL van je snelkoppeling?
Heb hetzelfde maar dan op de Pc met Chrome. Ik surf dan gewoon naar www.vwforum.nl en moet ik elke dag opnieuw inloggen.. ook al heb ik het vinkje aangezet :tu:
#2766552
Kevin2296 schreef:
Livonias schreef:
mark_almelo schreef:Ik word nog steeds uitgelogd op mn ipad, althans ik heb een favorieten na het forumoverzicht en dan ben ik gewoon ingelogd maar ga ik dan bijvoorbeeld na Volkswagen algemeen ben ik uitgelogd. En ja ik klik het vinkje "onthouden" wel aan
Staat er iets met "SID" en dan een hele boel cijfers/tekens in de URL van je snelkoppeling?
Heb hetzelfde maar dan op de Pc met Chrome. Ik surf dan gewoon naar http://www.vwforum.nl en moet ik elke dag opnieuw inloggen.. ook al heb ik het vinkje aangezet :tu:
mark_almelo schreef:Ik word nog steeds uitgelogd op mn ipad, althans ik heb een favorieten na het forumoverzicht en dan ben ik gewoon ingelogd maar ga ik dan bijvoorbeeld na Volkswagen algemeen ben ik uitgelogd. En ja ik klik het vinkje "onthouden" wel aan
Dit moet nu opgelost zijn. Als het goed is is je sessie nu een jaar geldig wanneer je inlogt met de onthoud-mij functie aan. Willen jullie dit voor mij testen?
#2766553
Bartaggio schreef:Was het overigens niet de bedoeling dat VWForum Supporters bannervrij konden surfen? Ik zie namelijk op de hoofdpagina nog wat ads (nou ja, ik block ze... maar ze zijn er wel)
Klopt als een bus. Is nu opgelost, was iets met rechten niet goed overgenomen, thanks :tu:
#2766558
Heel klein dingetje.. maar als ik op mijn telefoon op "Laatste Posts" of "Eigen Berichten" wil klikken, moet ik op de tekst klikken, waar je voorheen op het gehele balkje kon klikken. Wordt dit nog aangepast? :tu:
#2766704
Het opnieuw inloggen probleem is gelukkig verholpen :)
Nu nog het probleem dat die google links naar het juiste topic doorlinken want via de "zoek knop" binnen het forum krijg ik het vaak niet gezocht helaas...
#2766715
Kevin2296 schreef:Het opnieuw inloggen probleem is gelukkig verholpen :)
Nu nog het probleem dat die google links naar het juiste topic doorlinken want via de "zoek knop" binnen het forum krijg ik het vaak niet gezocht helaas...
Klopt, dit werkte in de bouwomgeving perfect maar ging op de live-server niet goed, dus we hebben het noodgedwongen met een tijdelijke fix moeten oplossen zodat het forum in iedergeval wel bereikbaar was.

Ik heb een idee waar het 'm in zit en er wordt aan gewerkt :)
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]