VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2767336
Piepkee schreef:Heel klein dingetje.. maar als ik op mijn telefoon op "Laatste Posts" of "Eigen Berichten" wil klikken, moet ik op de tekst klikken, waar je voorheen op het gehele balkje kon klikken. Wordt dit nog aangepast? :tu:
Genoteerd!
Fritsdeblitz schreef:Als ik nu op notificaties druk beland ik op het begin scherm ???
Wouterp schreef:hier hetzelfde :tu:
Nog steeds last van?
martinb schreef:Sinds vandaag ook wat vreemds, want elke keer als inlog en uitlog kom ik op de voorpagina van het forum i.p.v. het forumoverzicht. :SCRATCH:
Klopt. Het portaal is de standaard-pagina waar je op uitkomt. Is altijd zo geweest, behalve toen het portaal z'n werk niet deed :mrgreen:
#2767344
Xizer schreef:Wanneer je alle forums gelezen hebt en je drukt bovenaan op de knop 'alle forums gelezen' dan worden de fora als gelezen gemarkeerd. Als je vervolgens weer het forum opent wordt alles wat je zojuist als gelezen hebt gemarkeerd weer als ongelezen weergegeven.
Opgelost! :tu:
#2767346
Livonias schreef:
Xizer schreef:Wanneer je alle forums gelezen hebt en je drukt bovenaan op de knop 'alle forums gelezen' dan worden de fora als gelezen gemarkeerd. Als je vervolgens weer het forum opent wordt alles wat je zojuist als gelezen hebt gemarkeerd weer als ongelezen weergegeven.
Opgelost! :tu:
Idd, lekker bezig. :tu:

Fritsdeblitz schreef:
Xizer schreef:Wanneer je alle forums gelezen hebt en je drukt bovenaan op de knop 'alle forums gelezen' dan worden de fora als gelezen gemarkeerd. Als je vervolgens weer het forum opent wordt alles wat je zojuist als gelezen hebt gemarkeerd weer als ongelezen weergegeven.

En dit is niet van toepassing het werkt gewoon niet zoals het hoort En das het vderhaal
Ok man, goed dat het bij jou als enige wel gewoon werkte. :tu:
#2768847
Ik wil toch een opmerking plaatsen omtrent het forum en dan voornamelijk wat ik hier mis.

Het forum mist de optie om .pdf bestanden toe te voegen aan topics. Het komt regelmatig voor dat ik iets voor leden kan betekenen aan de hand van een handleiding enz die ik in .pdf wil meeposten maar dat niet kan. Het is niet te doen tekst met plaatjes te kopieren en te plakken.

Graag zie ik deze optie verschijnen en denk meer mensen met mij.

Hoor graag de reactie :tu:
#2768868
Antera schreef:Ik wil toch een opmerking plaatsen omtrent het forum en dan voornamelijk wat ik hier mis.

Het forum mist de optie om .pdf bestanden toe te voegen aan topics. Het komt regelmatig voor dat ik iets voor leden kan betekenen aan de hand van een handleiding enz die ik in .pdf wil meeposten maar dat niet kan. Het is niet te doen tekst met plaatjes te kopieren en te plakken.

Graag zie ik deze optie verschijnen en denk meer mensen met mij.

Hoor graag de reactie :tu:
Is geregeld, je kunt vanaf nu PDF's posten! :tu:
#2768873
Nu nog goed aan google toegevoegd worden en het forum is weer helemaal terug!
(oja en misschien een plugin voor mobiele weergave :mrgreen: )
#2769982
Achter 'Priveberichten' staat bij mij '-1'. Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar bij deze in elk geval.
#2769989
Xizer schreef:Achter 'Priveberichten' staat bij mij '-1'. Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar bij deze in elk geval.
Haha nee, die is nieuw. Ik heb wat dingetjes gedaan, heb je er nu nog steeds last van?
#2771361
Nog altijd geen tijdsplanning wanneer het forum weer in de google index komt?
Want die zoekfunctie hier werkt niet bepaald lekker mee, waardoor wel dubbele vragen komen denk ik...
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]