VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door VerhagenR
#2761517
Hallo,

Ik heb een Golf 3 cabrio 1.8 E1 die bij een koude start heel moeilijk stationair loopt (400 - 500 toeren) en afslaat. Eenmaal warm loopt ie ook niet perfect maar dit is te doen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan checken?

alvast bedankt.
Gebruikersavatar
door MrKikker
#2761603
Uitlezen inderdaad.
#2765844
(Ik ben net een andere post van je tegengekomen waar iemand al opmerkte dat jouw model geen luchtsensor heeft, dus dan valt dat af)

Ik heb al op die powerfilter post van je gereageerd en ik denk dat je gewoon is naar die luchtsensor moet kijken, of die überhaupt wel aanwezig is. (omdat je in die andere post al vroeg of ze wat zouden kunnen zijn vergeten met het inbouwen van dat powerfilter) Uitlezen kan natuurlijk nooit kwaad

Ben er met zelf klooien aan mijn Golf er ook achter gekomen dat hij afslaat als je met draaiende motor de pijp/slang tussen het luchtfilterhuis en de motor loshaalt. Dit heeft denk ik te maken met het feit dat bij de meeste auto's het luchtfilterhuis zo is ontworpen om een bepaalde druk te krijgen die ideaal is voor de motor en als die druk dan ineens verandert (waarschijnlijk afneemt) het mengsel dan te weinig lucht bevat om te ontbranden.
mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]