VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sw567
#2766075
Hallo ik wil van mijn golf 4 2 Liter uit 2000 de automaat laten flushen en dan ook meteen een nieuw filter erin,of is dat niet nodig als ik de bak laat flushen??
Waar kan ik dat laten doen in de buurt van Breda?

Greetz
Gebruikersavatar
door sw567
#2766377
Ik hoorde dat mijn 4 bak automaat niet geflushed kan worden vanwege de warmte wisselaar die er bovenop zit???
Klopt dit?

Greetz
door nl10jo
#2766972
Hoi sw567,

Ik werk bij ZF in Delfgauw en onze organisatie heeft veel kennis op het gebied van transmissies en ook het spoelen van automaten. Neem eens geheel vrijblijvend contact met ZF op, misschien kan het service center je wel verder helpen. Vragen staat tenslotte vrij toch?

Groetjes en succes!
Gebruikersavatar
door sw567
#2767301
Ok heb er inderdaad wel goede dingen over gehoord maar doen vooral ZF bakken en die zit er bij mij niet onder helaas :(
Heb inmiddels een bedrijf gevonden in Beek en Donk en daar ga ik zaterdag naartoe.
Ze hebben me daar uitgelegd dat zonder een adapter voor de warmte wisselaar de bak niet te spoelen is.
Maar die hebben zij dus wel en hebben ook uitgelegd hoe het hele proces in zijn werk gaat en mag ook erbij blijven kijken dus ben benieuwd zaterdag.
Als ik geweest ben laat ik weten wat mijn bevindingen zijn :)

Greetz
Gebruikersavatar
door sw567
#2771205
Ben er geweest en netjes geholpen,de bak gespoelt was niet goedkoop maar de bak schakelt wel weer boterzacht dus daar heb ik voorlopig geen omkijken meer na :tu: :tu:
door Xizer
#2796149
Op tijd van 1 dag 5 berichten waar allen THS automotive in voor komt. Wat denk je.... :D

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]