VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door AestheticBORA
#2768862
Ik zou zeggen, mocht je een TT tegenkomen die je wilt kopen met advertentie, post hem hier.
door AestheticBORA
#2769027
Ziet er op het eerste gezicht óke uit, aan de advertentie is niets op aan te merken.
Gebruikersavatar
door Corney
#2771392
Heb een Audi TT 1.8t gekocht met de motorcode ajq. Vriend mee genomen, en die was het er ook mee eens. A.s. Vrijdag kan ik hem ophalen, zal dan wat foto's posten!
door AestheticBORA
#2771417
top ben benieuwd!
Gebruikersavatar
door Corney
#2772023
Auto staat goed op de oprit! Nu natuurlijk gelijk wel een vraag. In mijn oude seat Leon had ik xenon in. Nu weer naar halogeen heb ik het gevoel dat ik geen piemel meer zie op de weg. Enig idee of ik hier een canbus proof setje voor moet nemen??

Foto volgt!
Gebruikersavatar
door Corney
#2772030
Top! Dankje voor je bericht, heb je hiervoor canbus proof LED nodig? Heb namelijk nog een H1 led setje liggen die er anders evt ook in kan..

Zo ja, heb je die led lampen met strippen die hem moeten koelen, of een soort ''koelfan'' erachter op zitten?

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6766710245
OF
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6766710245

mocht je de 2e hebben, waar heb je die koelstrips gelaten?

Mvg
Gebruikersavatar
door jos_br
#2772034
Nog een aanpassing waarmee de TT niet harder gaat, heb ledverlichting van een sponsor alhier http://www.pilotxenonshop.com/h1-led-ki ... erformance geplaatst. Wil geen xenon namelijk. Wat een verschil i.c.m. de lenslampen!

Afbeelding

Op de foto lijkt het erop dat de lampen te hoog staan of scherp verblinden, dit is in de praktijk niet zo.

Jos.
Gebruikersavatar
door Corney
#2772039
top man, dankjewel. Zijn die koelstrips een beetje mooi weg te werken? Of is het niet nodig om ze door het afdichtkapje te laten ivm warmte?
door AestheticBORA
#2772057
Qua nieuwheid en rage van deze leds zijn de meningen verdeeld over dit, ikzelf zou dit wel mooi vinden, er zijn leds verkrijgbaar met een buigbaar koelsysteem om het passend te maken, de dop eraf laten zou ik niet aanraden omdat de kans voor vocht in de unit vergroot waardoor je aanslag aan de binnenkant van je koplamp krijgt wat het zicht en uiterlijk belemmerd, door de warmte brand die aanslag in waardoor je het zelfs na polijsten nog ziet.
Gebruikersavatar
door Corney
#2772233
Dankje voor je info AestheticBora. Top voor je behulpzaamheid! Heb even een setje cree leds ingebouwd. Nu het probleem dat wanneer ik mijn verlichting inschakel, de radio gaat storen. Simpel idee om een ontstoringskabel(canbus?) kabel ertussen te zetten om het geruis van de radio weg te nemen? Of zal dit niet helpen? Andere ideeen?
door AestheticBORA
#2772303
Mooie TT!!! Heel strak, storing op je fm signaal, hoor je een dynamoruis via je speakers als je gasgeeft etc. of een geknetter ruis. Ontstoringsfilter geeft vaak kwaliteitsverlies op je geluid, ik weet niet waar de ground van je radio naar toe loopt misschien heeft dat ermee te maken. Hebben die cree leds een goedkeuring? De voeding daarvan kan je signaal aantasten.
waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]