VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door larsjeee
#2691356
andreversteeg schreef:

Logo is alleen hier schuin. Maar heb hem al recht gedraaid
:tu:

Ik zie ook dat je een raamhamer aan de zijkant hebt zitten, is dat de originele plaats ?
En zit hij ook aan de bestuurders kant , anders is het een beetje lastig eraan te komen lijkt me ?

Ik had geen hamer, maar heb er eentje los gekocht , die zit aan de binnenkant van de deur nu, maar vind dit niet zo'n handige plaats....
#2691472
larsjeee schreef:
andreversteeg schreef:

Logo is alleen hier schuin. Maar heb hem al recht gedraaid
:tu:

Ik zie ook dat je een raamhamer aan de zijkant hebt zitten, is dat de originele plaats ?
En zit hij ook aan de bestuurders kant , anders is het een beetje lastig eraan te komen lijkt me ?

Ik had geen hamer, maar heb er eentje los gekocht , die zit aan de binnenkant van de deur nu, maar vind dit niet zo'n handige plaats....
Ja ik heb aan beide kanten een lifehamer zitten.
Maar weet niet of het origineel is maar vind het wel belangrijk dat ze er zitten.
Gebruikersavatar
door Tigger
#2716018
Om het af te werken zou ik het logo even 180° draaien (hij staat nu op de kop).
Het lensje kun je zo draaien.

Voor andere geïnteresseerden. Een setje van 2 led lampjes met VW logo en bekabeling kost nog geen 20 euro in China.
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2716052
andreversteeg schreef:Afbeelding


Logo is alleen hier schuin. Maar heb hem al recht gedraaid
echt nice man :tu:
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2716871
ja inderdaad alleen gaat dat rap veranderen denk ik china word je er mee dood gegooid al.
door pinnoes
#2765874
Hi.
Ik heb zelf ghost light gekocht 4x voor en achter. Alleen ben ik opzoek naar iemand dat mij kan helpen om aantesluiten en tevens te coderen. Woon in den haag.
Bedankt
Pinnoes
door Bartuss
#2766601
In het slechtste geval (stukje uit de richting) zal VAS technics in Zeist dit voor je kunnen doen denk ik. Ik heb zelf originele portierverlichting aangesloten. Appeltje eitje maar ik woon een stukje verder ;)
door jeroen733
#2806426
Dag Bartuss, heb je misschien ook foto's van het proces van aansluiten zelf? Heb ook de kabelset liggen voor mijn vw golf 7 variant, maar zoek nog naar een handige aansluitschema/handleiding om dit te doen.
Dank alvast!

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]