VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf VIII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Angel66
#2848787
Als ik weg rijd meestal in de ochtend hoor ik van die klak klak geluiden. Alleen als ik max instuur en het ong 9 graden of kouder is.
Als ik die dag voor de 1e keer ga rijden. De dealer kan niets vinden, heeft het een en ander ingevet. Gooien het op een kraak.
Onzin…….heb niks aan mijn Bovag garantie nu. Klote dealer die Broekhuis. Mijn auto mee naar huis nemen etc etc.

Maar goed. Hoe kan ik een geluids bestanden posten?
door Mari
#2848806
Je kan een geluidsfragment in je dropbox gooien en hier de link posten... maar ga je nu al zeggen dat het heel, heel heel moeilijk is om iets middels geluid te herkennen of als boosdoener aan te wijzen...
door Mari
#2848818
Sooooo.... sorry maar ik kan er weinig van maken... zoals ik al eerder opmerkte is het geel moeilijk om iets aan de hand van een geluid te achterhalen.

Denk dat je met het geluidsfragment bij je dealer ook niet verder komt... ik zeg terug naar de dealer, daar nogmaals duidelijk vertellen wat er speelt en dat ze wat jouw betreft net zo lang kunnen gaan zoeken tot ze het gevonden hebben en je graag gebruik maakt van de mobility service en een leenwagen mee wilt... Succes...
#2848825
Welk bouwjaar is je golf. Misschien heb je nog fabrieksgarantie dat is standaard 4 of 5 jaar bij de golf en dan kan je gewoon naar een andere dealer toe. Wat dit zou kunnen zijn geen idee. Trilt je auto ook wanneer dit voorkomt?
door Mitchbitt
#2848830
Idd wat al gezegd is. Even langs een andere dealer gaan. Mijn golf is ook van 2020 (een import) maar ik heb fabrieks garantie tot 2025 (mits deze is onderhouden bij de dealer)
#2848870
Mijn golf is van 2020 en ook import. Nog steeds garantie. Probeer een andere dealer is voor de zekerheid of stuur vw is een bericht. Kan altijd proberen. Maar als broekhuis het heuvel niet kan vinden maar wel horen lijkt het mij niet meer als normaal dat hun contact leggen met vw Duitsland wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
door daNpy
#2849039
Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?
Rij je thuis misschien ergens overheen? Of is het ook op andere plekken?

Klinkt al een homokineet idd, maar die doen dat dan altijd bij volle stuur uitslag.

Test de dealer de auto op de wielen of op de brug? In uitgeveerde toestand kan het natuurlijk verschil maken.

... zekeringen gecontroleerd?

Officieel mag VW het werken aan een auto door ande[…]

Storing CarPlay Seat Leon

Allereerst welkom op het forum... Heb je ook al e[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!