VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2766009
Mark... Ik zou zeggen, ga eens kijken wat er in die tekst staat. Valt een heleboel van te maken ;)
En inderdaad, aan de .se kan je zien dat het Zweden is, ook te zien aan kenteken.
Zweedse kronen verhouden zich tegen de Euro inderdaad ongeveer 10:1, kan ook 12:1 zijn oid. Dan weet je ongeveer de prijs. Waarbij je nog wel even rekening moet houden met dat daar lonen en prijzen hoger liggen dan hier in NL :tu:

Dik ding, qua techniek dan. Buitenkant is daar zo te zien ook puur op gebouwd, kan ik waarderen. Echt mooi kan ik m inderdaad niet noemen.
#2766029
bobbob schreef:Mark... Ik zou zeggen, ga eens kijken wat er in die tekst staat. Valt een heleboel van te maken ;)
En inderdaad, aan de .se kan je zien dat het Zweden is, ook te zien aan kenteken.
Zweedse kronen verhouden zich tegen de Euro inderdaad ongeveer 10:1, kan ook 12:1 zijn oid. Dan weet je ongeveer de prijs. Waarbij je nog wel even rekening moet houden met dat daar lonen en prijzen hoger liggen dan hier in NL :tu:

Dik ding, qua techniek dan. Buitenkant is daar zo te zien ook puur op gebouwd, kan ik waarderen. Echt mooi kan ik m inderdaad niet noemen.
Je liegt gewoon :mrgreen: je kunt er ook niks van lezen maar hebt snel op karakan z'n link gekeken :mrgreen:

Qua techniek is het inderdaad leuk maar er zijn zoveel van dit soort projecten die er een stuk beter uitzien, functie over uiterlijk maar een beetje meer aandacht had wel gemogen. Een multipla ziet er nog mooi uit als je die ernaast zet :LOL:
  • 1
  • 1685
  • 1686
  • 1687
  • 1688
  • 1689
  • 1728
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]