VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2764761
joey6 schreef:- Schade herstel
- Spuit werk
- Detail/Poetsen
- Auto onderhoud

Regio Leiden (zuid-holland)

:tu:
Oeh, dat is wel interessant. Zou wellicht wel wat advies willen over spuiten (vooral over het DIY)
door Fritsdeblitz
#2764936
GolfGTIvandijk schreef:Is er hier iemand die een hobby spuiter of iets dergelijks is die mijn zwarte kunstof achterlip van de golf 4 in kleur van de lak kan spuiten voor een leuke prijs. Zuid holland
Mocht het hier niet lukken gewoon de Spaansepolder in rijden daar stikt het van de spuiters die voor niet veel alles spuiten waar verf op kan :mrgreen:
#2764954
Fritsdeblitz schreef:
GolfGTIvandijk schreef:Is er hier iemand die een hobby spuiter of iets dergelijks is die mijn zwarte kunstof achterlip van de golf 4 in kleur van de lak kan spuiten voor een leuke prijs. Zuid holland
Mocht het hier niet lukken gewoon de Spaansepolder in rijden daar stikt het van de spuiters die voor niet veel alles spuiten waar verf op kan :mrgreen:
Hahaha ja dat klopt helemaal! Maar ben even aan het vergelijken met mensen op dit forum en een via via spuiter. Wil ff kijken waar het voor het goedkoopst kan. 200,- voor een achterlip vind ik echt absurd. Met de juiste connecties kan je een auto laten spuiten voor 500 6 7 euro...
#2764993
GolfGTIvandijk schreef:
Hahaha ja dat klopt helemaal! Maar ben even aan het vergelijken met mensen op dit forum en een via via spuiter. Wil ff kijken waar het voor het goedkoopst kan. 200,- voor een achterlip vind ik echt absurd. Met de juiste connecties kan je een auto laten spuiten voor 500 6 7 euro...
Een hele auto voor dat bedrag, echt? Voorbehandeling met verf afbijt en 1 enkele laklaag zeker?
Kan in mijn ogen nooit goed zijn, daar betaal je op zijn minst het dubbele voor (zonder bon)!

Met je lip kan het allemaal gerust goedkoper dan 200euro, maar bedenk je wel dat je echt een goede hechting nodig hebt op dat kunststof (+ de structuur moet er uit) vrij intensief klusje hoor..

Als je zelf een beetje handig bent met spuitbussen zou ik lekker zelf aan de gang gaan. Goede filler/epoxy halen, een 2K lak spuitbus in kleur en blanke lak.. Dan ben je toch ook wel richting de 100euro kwijt aan materialen..
#2765127
swinz schreef:
GolfGTIvandijk schreef:
Hahaha ja dat klopt helemaal! Maar ben even aan het vergelijken met mensen op dit forum en een via via spuiter. Wil ff kijken waar het voor het goedkoopst kan. 200,- voor een achterlip vind ik echt absurd. Met de juiste connecties kan je een auto laten spuiten voor 500 6 7 euro...
Een hele auto voor dat bedrag, echt? Voorbehandeling met verf afbijt en 1 enkele laklaag zeker?
Kan in mijn ogen nooit goed zijn, daar betaal je op zijn minst het dubbele voor (zonder bon)!

Met je lip kan het allemaal gerust goedkoper dan 200euro, maar bedenk je wel dat je echt een goede hechting nodig hebt op dat kunststof (+ de structuur moet er uit) vrij intensief klusje hoor..

Als je zelf een beetje handig bent met spuitbussen zou ik lekker zelf aan de gang gaan. Goede filler/epoxy halen, een 2K lak spuitbus in kleur en blanke lak.. Dan ben je toch ook wel richting de 100euro kwijt aan materialen..

Het spuiten zelf lukt heel goed. Het enige wat altijd vervelend is dat of ik nou buiten of binnen doe. Winststil of met wind ik altijd kleine stofjes erin krijg. Altijd gewoon. Op kleine oppervlakjes is dat niet zo erg alleen is het niet te opvallend op een groot oppervlak?
#2766281
Ben ook wel benieuwd naar waar je je auto geheel kunt laten spuiten voor 500 tot 700 euro.
Doe eens wat meer info hierover :tu:

(stukje rijden vindt ik voor een dergelijke besparing niet erg)
#2766697
Is een uitdrukking, echt onwijs pietluttig zijn. Wat ik op sommige punten kan zijn. xD
Heb m'n velgen gespoten in de brandtrap, de textuur is ruw. Gok dat dit komt door de lage temperatuur of te dunne lagen basecoat.. Misschien binnenkort extra layers clear erop en dat wetsanden..
#2783041
Aangeboden;

Zuid-Holland(Om precies te zijn Rdam/Vlaardingen);

Vagcom(geen vcds oid, komt later) ;
Foutcodes uitlezen/wissen
Modules aan/uitzetten
Inleren
Logjes maken
En kleine reparatie's
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41

Alles in 1 keer proberen te wissen? Probeer het e[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieksga[…]

waarde bepaling

Goedemiddag, Ik vroeg mij af hoe iedereen de waard[…]

navigatie MIB2

Er komt geen nieuwe meer uit. Die voor de High i[…]

Rijbereik wordt berekend aan de hand van het verbr[…]

T roc meer geluid willen horen

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Stage 1 […]

Hoi allemaal, Ik heb een t roc uit 2018. Ik was b[…]

Hoi Allemaal, Ik heb een t roc uit 2018 waar waar[…]