How-to: bliepje bij op slot doen Golf4

Schrijf een goede handleiding en help een ander

Re: vagcom

» 21 maart 2009 20:56

rens schreef:hallo,zou je bij mij de elektrische ramen kunnen activeren bij het op slot zetten van de auto zo dat ze omhoog gaan. en carjacking gr. cor p.s. woon in deventer

welke auto?
Grtz Frank
Golf 4 TDI @ 239pk & 490Nm
VCDS 908 + Vag Tacho
Zie mijn topic voor info + de auto:
viewtopic.php?f=6&t=66026
Snip-TDI
VWF Average
VWF Average

Word VWForum Supporter en surf een jaar bannervrij

» 27 maart 2009 20:53

_christiaan_ schreef:Via marktplaats voor €15. Ik wilde dat specifieke geluid, dus ik heb eerst aan de verkoper een youtube-filmpje laten zien waarin het geluid te horen is, en gevraagd of dat geluid op het alarm zat. In de winkel kosten die dingen echt geen drol, echt iets van €6 ofzo. Misschien mag je em van de winkelier wel even horen aangezien je op zoek bent naar dat specifieke geluid.

Bij mijn sirene zitten 6 knopjes, waarvan er nu dus 1 permanent ingedrukt is. Zodra er 12 volt op komt hoor je geluid.

Je hebt ook alarmsirenes zonder knopjes, die wisselen zelf het geluid af. Aangezien de Golf alleen maar korte 12V pulsen uitzendt, begint die steeds van voren af aan (goed dus).

Mijn setje zag er zo uit:
Afbeelding

vanmiddag dezelfde toeter gehaald bij heuts (6 euro), ingebouwd en werkt super...nu alleen nog ff via vag aanzetten dat ie piept met openen en sluiten! echt top!

ik heb zelf een v5 highline uit 99, kan ik dus ook instellen dat de ramen automatisch dicht gaan bij vergrendelen? of moet ik daar weer iets apparts voor kopen (wat ik wel eens gehoord heb)??

als ik de sleutel omdraai in het slot daan de ramen wel dicht, met de AB niet, heb wel een originele klapsleutel!
V5-driver-limburg
VWF Amateur
VWF Amateur

» 27 maart 2009 22:46

Is het ook mogelijk als je een achteraf ingebouwd tex-alarm hebt>? :help: Gaat ook om een mk4 met elektrische ramen en buitenspiegels.

groeten
Festina
VWF nieuweling
VWF nieuweling

» 28 maart 2009 17:35

V5-driver-limburg schreef:
_christiaan_ schreef:Via marktplaats voor €15. Ik wilde dat specifieke geluid, dus ik heb eerst aan de verkoper een youtube-filmpje laten zien waarin het geluid te horen is, en gevraagd of dat geluid op het alarm zat. In de winkel kosten die dingen echt geen drol, echt iets van €6 ofzo. Misschien mag je em van de winkelier wel even horen aangezien je op zoek bent naar dat specifieke geluid.

Bij mijn sirene zitten 6 knopjes, waarvan er nu dus 1 permanent ingedrukt is. Zodra er 12 volt op komt hoor je geluid.

Je hebt ook alarmsirenes zonder knopjes, die wisselen zelf het geluid af. Aangezien de Golf alleen maar korte 12V pulsen uitzendt, begint die steeds van voren af aan (goed dus).

Mijn setje zag er zo uit:
Afbeelding

vanmiddag dezelfde toeter gehaald bij heuts (6 euro), ingebouwd en werkt super...nu alleen nog ff via vag aanzetten dat ie piept met openen en sluiten! echt top!

ik heb zelf een v5 highline uit 99, kan ik dus ook instellen dat de ramen automatisch dicht gaan bij vergrendelen? of moet ik daar weer iets apparts voor kopen (wat ik wel eens gehoord heb)??

als ik de sleutel omdraai in het slot daan de ramen wel dicht, met de AB niet, heb wel een originele klapsleutel!

Nee, dat kan je niet zo instellen. Je kan wel instellen dat de ramen dichtgaan/open gaan als je het knopje van je afstandsbediening ingedrukt houd. Er bestaat wel een module, genaamd "Alientech module", wat je tussen je bedrading kan zetten. Dan gaan je ramen wel automatisch dicht als je vergrendelt.

Festina schreef:Is het ook mogelijk als je een achteraf ingebouwd tex-alarm hebt>? :help: Gaat ook om een mk4 met elektrische ramen en buitenspiegels.

groeten

Zou je even moeten opzoeken in de handleiding van je alarm...
_christiaan_
VWF Rookie
VWF Rookie

Re: How-to: bliepje bij op slot doen Golf4

» 26 jun 2009 13:56

Hoi,

Handige en duidelijk uitgelegde mod. Weet er iemand toevallig of je voor de golf IV ook een originele alarm sirene kan krijgen ipv de toeter (Zoals op de passat 3B).

Ik zou ook graag het bliepje hebben maar hou de wagen graag zo origneel mogelijk (ivm onderhoudscontract) en zou daarom de alarm toeter gewoon willen vervangen door alarm sirene.

Greetz
airwave3000
VWF nieuweling
VWF nieuweling

» 26 jun 2009 17:15

de sirene die gebruikt wordt voor dat bliepje is van het orginele af fabrieks alarm..
swinz
VWF Amateur
VWF Amateur

» 26 jun 2009 17:31

De sirene voor het alarm is idd het originele fabrieksalarm. Bij de meeste Golf IV's plaatst men echter van uit de fabriek een alarm toeter ipv een sirene. Ik heb in mijn wagen ook een alarm toeter en wil die vervangen door een originele sirene.. mijn vraag was of die wel bestaat voor een Golf IV
airwave3000
VWF nieuweling
VWF nieuweling

» 16 jul 2009 18:30

ik heb nu de zelfde sirene gehaald als jou vanmiddag bij timco voor 3.99 :P
ma goed.. welk knopje heb je permanent in gedrukt?
en hoe heb je hem permanent in laten drukken?
passy20
VWF Rookie
VWF Rookie

Vorige

Keer terug naar Handleidingen en tutorials