VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Xizer
#2765271
Zou kunnen, kan zijn kenteken nergens zien op foto's. Volgens mij in het midden TJJ in het kenteken.
door Hexagon
#2765356
Dat is niet mijn kenteken en rijd ook al een jaar zonder us lights. Ben Xiver wel al een paar keer tegengekomen, maar dat is volgens mij alweer een tijdje geleden.

Ben wel een paar keer een zilvere V GTI gezien met antracietgrijs RS6 (?) wielen. Of ben jij dat geweest Xiver?
#2766050
Vaal rode golf 2 met gele koplampen, stond geparkeerd tegenover stork grbouwen in elsoo met flinke intercooler aan de voorzijde uitsteken. Iemand van hier?
door Xizer
#2766084
Hexagon schreef: Ben wel een paar keer een zilvere V GTI gezien met antracietgrijs RS6 (?) wielen. Of ben jij dat geweest Xiver?
Nee had Golf 6 detroits erop. De zilvere GTI is trouwens eind april dit jaar verkocht. Rijd nu sinds een paar weken in een witte ED30 5 deurs.
Gebruikersavatar
door VdubMKII
#2766087
NicknameMK2 schreef:Vaal rode golf 2 met gele koplampen, stond geparkeerd tegenover stork grbouwen in elsoo met flinke intercooler aan de voorzijde uitsteken. Iemand van hier?
Ja dat is Stefan :tu:

Ik had die vuillak laats ook nog gespot :mrgreen:

Afbeelding

Je had geluk dat ik mijn handen vol had met boodschappen, anders had ik je binnen in de winkel wat oktoberfeest vlaggetjes gepakt en je auto versierd :mrgreen:

Gister Hexagon nog gespot :tu:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Emiel64
#2766229
Xizer schreef:
Hexagon schreef: Ben wel een paar keer een zilvere V GTI gezien met antracietgrijs RS6 (?) wielen. Of ben jij dat geweest Xiver?
Nee had Golf 6 detroits erop. De zilvere GTI is trouwens eind april dit jaar verkocht. Rijd nu sinds een paar weken in een witte ED30 5 deurs.

Heb je de Golf 4 ook nog? :tu:
door Xizer
#2766231
Heb ook nog een Golf 4 ja maar vraag me af of we het over dezelfde wagen hebben. Zijn in elk geval niet de 2 GTI's die hier op het forum gestaan hebben. Is een 1.6FSI uit 2004 met vele opties.
door Hexagon
#2766264
Haha Marc, ik had ook nog geprobeerd een fototje te maken maar met de Sunniboys erin is het nu toch een stukje lastiger om een foto naar achter te maken.

@Xiver:
Kan het zijn dat ik je vanmiddag heb zien rijden richting de rotonde op de rijksweg in Sittard? Kwam daar een witte ED30 tegen op zwarte Detroits.
door Xizer
#2766291
Hexagon schreef:@Xiver:
Kan het zijn dat ik je vanmiddag heb zien rijden richting de rotonde op de rijksweg in Sittard? Kwam daar een witte ED30 tegen op zwarte Detroits.
Yep :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Emiel64
#2766482
Xizer schreef:Heb ook nog een Golf 4 ja maar vraag me af of we het over dezelfde wagen hebben. Zijn in elk geval niet de 2 GTI's die hier op het forum gestaan hebben. Is een 1.6FSI uit 2004 met vele opties.

Had het over die zwarte pacific die je begin dit jaar van me hebt overgenomen. Ten minste, ik dacht dat jij dat was maar weet het niet zeker meer.
85-nk-z*
Maar die is van 2003 :tu:
Had ook best wat opties.

De Beetle van Rene gespot gisteren!
Vandaag niet gezien, wel de mk1 van Joost die binnen stond. Morgen weer een kans. :mrgreen:
  • 1
  • 350
  • 351
  • 352
  • 353
  • 354
  • 362
Noodoproepfunctie

Ook ik krijg deze melding bij een ID3 first editio[…]

Hoi, Bij het vervangen van het remlicht rechtsach[…]

mph of kmu Touran 2011

Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduidi[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]