VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mattheu
#2766568
he hallo weet iemand hoe ik de koplampen moet uitbouwen van een golf 4 variant bwj 2000
zijn helaas afgekeurd voor de apk ik word geen wijs uit de uitleg op google misschien iemand een tip zou geweldig zijn hartelijk dank alvast
#2766626
Spiegel oud?? ik zou eens een andere garage proberen. een degelijke garage hangt eff de fohn erin, of polijst eff de boel, en stelt ze handmatig af, hoef je toch geen nieuwe koplampen te halen?
#2766676
AestheticBORA schreef:Spiegel oud?? ik zou eens een andere garage proberen. een degelijke garage hangt eff de fohn erin, of polijst eff de boel, en stelt ze handmatig af, hoef je toch geen nieuwe koplampen te halen?
Denk dat ze het chrome gedeelte bedoelen, nog niet meegemaakt met een golf maar heb al meerdere merken gehad dat het chrome eraf gebladderd was of dof ofzo. En voor de prijs van een setje lampen kun je hellemaal niet gaan lopen kloten
#2766707
Kwartslag draaien en dan eruit wippen, zit een balletje aan het uiteinde wat in een "schaaltje" ligt met een uitsparing. Als je het niet aandurft breek je je oude koplamp gewoon uit elkaar zodat je precies kunt zien hoe het zit
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]