VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2766327
14 nov moet ik weer naar de RDW Heerenveen voor de omkeuring van mijn Jetta MK2 VR6.
Nu heb ik van de motor die ik nu ingebouwd heb geen gegevens.
Wel heb ik ze nog liggen van de vorige omkeuring.
Zou ik die weer kunnen gebruiken of zouden ze al een vinkje in het systeem hebben staan bij dit gebruikte kenteken?
#2766361
Heb ook nog eens een omgebouwde Vento VR6 gesloopt, die ook was omgekeurd en dat kenteken is nooit weer gebruikt.
Maar dat was in 2012.. Kan ook zeggen dat ik die nog in de hoek had liggen ergens..?

Straks zeg ik dat ik de motor uit mijn Golf heb gehaald en krijgt de huidige eigenaar gezeur ermee
#2766371
Nee gezeur krijg je er niet mee, ik had met mijn eigen VR6 de laatste keer ook een fout gemaakt, ik had de papieren van mijn broertje zijn auto meegenomen waar nu die R32 in ligt ( Golf 2 )

Zegt die keurmeester, ik wil eerst je broertje zijn auto hier zien en hem meteen om te keuren, erna word jou Golf 2 VR6 pas op kenteken gezet.

Ik thuis kijken, heb ik de andere goede papieren gevonden, dag erna zonder afspraak terug, tref ik die zelfde keurmeester, ik het uitgelegd en binnen 5 min geregeld.

Daarom zeg ik al, maak geen 'slapende beesten' wakker en zeg gewoon dat de motor die er nu in ligt uit die donor komt waar je de gegevens nog van hebt, niet meer en niet minder vertellen, het werkt alleen maar in je nadeel als je de verkeerde treft, terwijl de motor nummers niet eens geregistreerd staan van deze oude hokken.
#2766405
had ook geen gegevens van mn tdi toen was motor voor keuring kapot gelopen andere van maat gekregen (met tik erin) uit zn mk3 tdi die er weer een andere in had gehangen. met zijn kenteken naar rdw geweest. rdw wou de auto toen oplaten roepen maar omdat deze voor 98 was was dit niet nodig. vr6 en VP tdi's easy maar 20vt uit 2000 etc tijdperk moet je toch met minimaal een correcte papieren aankomen
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]