VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Seat Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door djo
#2422230
Ik zie bij veel ibiza's die een schroefset plaatsen en deze vervolgens op z'n laagst schroeven dat er geen schroefdraad meer over is alleen valt het me op dat het lang niet zo laag
komt te liggen zoals bijv bij een Golf 3/4. Er blijft een gat tussen de wielkast en band en ik ben dus benieuwd welke schroefset zo laag kan ( met of zonder stelpot ) dat er geen ruimte meer tussen zit.

Verder heb ik vernomen dat bij het nemen van een Vmaxx set dat deze net zo stuitert als bij een Golf 3, kan iemand dit bevestigen?
Onder een Golf 4 is het namelijk lang niet zo stug namelijk en wil dit wel even weten aangezien het een daily.

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
door djo
#2422365
Niet helemaal mee eens. Over het algemeen zijn de budget setjes vrij stug maar ik vind het bij een Golf 4 heel wat minder stuiteren dan een vmaxx set onder een Golf 3 en dat heb ik al bij diverse 4's ervaren.

En tuurlijk, hoe lager je gaat hoe stugger het word. Het gaat mij erom dat je niet zit in de auto
zit te stuiteren aangezien het bij me Golf 3 toen zo erg was dat ik gewoon van m'n stoel werd gelanceerd bij een hobbel.

... zekeringen gecontroleerd?

Officieel mag VW het werken aan een auto door ande[…]

Storing CarPlay Seat Leon

Allereerst welkom op het forum... Heb je ook al e[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!