VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Fritsdeblitz
#2682492
Bij mijn golf heb ik iets laten monteren en gebeurt er niks bij het omdraaien van het contact


Weet bij god niet wat ze gedaan hebben bij de VW garage maar hoop dat het genoeg is
Gebruikersavatar
door ChrisGojira
#2683214
hawkeye schreef:Hier zullen weinig VAG bezitters er een Skyline R32 bij hebben.....
Daar ging het niet om toch, er werdt gevraagd waar die stekker zit, dus dat leg ik uit :tu:
Gebruikersavatar
door feki122
#2684400
Daarnaast heb je bij verschillende VW's ook nog de hallgever die je los kunt trekken waardoor de motor niet loopt, geeft dus hetzelfde idee als wat Chris verteld.

@ Frits, toevallig bij VW Garage in Oirschot geweest?
door Fritsdeblitz
#2684422
feki122 schreef:Daarnaast heb je bij verschillende VW's ook nog de hallgever die je los kunt trekken waardoor de motor niet loopt, geeft dus hetzelfde idee als wat Chris verteld.

@ Frits, toevallig bij VW Garage in Oirschot geweest?
Nee in Rotterdam Hogendoorn geloof ik

Heb toen gelijk Navilock laten instaleren was 450 euro kwijt voor deze onzin

En zoals ik zei weet bij god niet waarom mijn auto niet start denk dat ze iets bij de startmotor hebben onderbroken

Het werk prima verder :mrgreen:
door Fritsdeblitz
#2684459
Dat was inclusief de antidiefstal voorziening dat geintje was ook 230 euro


Wist ik niet hoor anders had ik het laten gaan dus bij deze eerst vragen wat iets kost voor je bij de Dealer wat laat uitvoeren :GRR:
Gebruikersavatar
door hawkeye
#2684742
Bij een Polo (daar gaat het om), zit de stekker wellicht op een heel ander plaats dan in zo'n made in Japan car, dit wil ik ermee duidelijk maken.
door DerdeBoomLinks
#2693879
Fritsdeblitz schreef:
feki122 schreef:Daarnaast heb je bij verschillende VW's ook nog de hallgever die je los kunt trekken waardoor de motor niet loopt, geeft dus hetzelfde idee als wat Chris verteld.

@ Frits, toevallig bij VW Garage in Oirschot geweest?
Nee in Rotterdam Hogendoorn geloof ik

Heb toen gelijk Navilock laten instaleren was 450 euro kwijt voor deze onzin

En zoals ik zei weet bij god niet waarom mijn auto niet start denk dat ze iets bij de startmotor hebben onderbroken

Het werk prima verder :mrgreen:
Hier ga ik ook eens navraag over doen. Wil ook wel een extra beveiliging kan nooit geen kwaad ?!
Is bij jou dus ook gwn een (verborgen) svhakelaartje die je moet omzetten voor je wil starten en rijden als ik t goed begrijp ? Pb is prima :tu:
door Fritsdeblitz
#2694071
Klopt eerst wouden ze de benzinepomp onderbreken maar dat was geen goedplan


Dan konden de dieven nog een stuk rijden tja


Als ik nu me schakelaar omzet en draai me contact sleutel om dan gebeurt er dus niks :tu:


Zoals ik zei was wel een dure grap bij Vw maar denk als je het zelf doet niet veel kost Vermoed dat ze ergens de startmotor hebben onderbroken maar hoe en waar i dont know


En heb natuurlijk me K Line onderbroken met een schakelaar en Navilock en Gps ingebouwd wat je al niet moet doen om je spullen te behouden te erg


Sterkte met jou onderneming je auto te beveiligen :tu:
OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

Tiguan dashboard lampjes

ik kan hier n hele verhaal gaan schrijven maar als[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]

Inbouw ACC. Of cruise control

Klopt acc is niet mogelijk bij auto’s tot week 48.[…]