VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door lbc023
#2646025
Effe voorstellen ik ben tristan woon in haarlem.en ben eigenaar van een golf 4 1.6.


Nou wil ik graag porsche remklauwen voor de voorkant hebben.maar weet begod niet van welke type ik het zou moeten hebben.mischien kunnen jullie mij daar bij helpen


De schijven die ik nu heb hieronder.met de maaten
Diameter 280
Hoogte 36.5
Schijfdikte 22


http://i.marktplaats.com/00/s/NDUwWDgwM ... C/$_84.JPG


Hoop op goede reactie
Gebruikersavatar
door lbc023
#2647538
Ja klopt maar heb heb al klauwen liggen van en boxter die passen erop gelukkig..heb ook ook al gti fusee stukke dus nou alleen nog idd een beugeltjes en klaar.maar wel bedankt voor de tip
#2647542
Er worden hier regelmatig setjes cayenne klauwen aan geboden. En dan een set golf4 r32 schijven erbij 5x100 345mm schijf!! Maar wat voor een bedrag heb jij in je hoofd waar voor je klaar denkt te zijn? Je bent zo 1000 tot 1500 kwijt als je alles netjes wilt hebben..,
#2647599
met r32 schijven en cayenne klauwen heb je adapters nodig en 15 mm spacers let wel op dat je de wielkuipen moet laten uitrollen.

anders als je dit niet wil zal je bij vanuit performance rs4 schijven van een audi b5 moeten bestellen in steek 5x100 maar dit wordt een dure grap.
heb dit laatste namelijk zelf onder mijn r32.
`let ook op dat er veel velgen niet meer gaan passen.

succes :tu:
Gebruikersavatar
door Joentje
#2647715
Adapters voor je remmen kan bestellen op epytec, of eventueel bij Marc van Boltaction.
De remschijven zou ik voor 323mm Seat Leon Cupra schijven gaan. Deze zijn 5x100 en groot genoeg.

De één maakt een bijlmerporsche en de ander maakt grote remmen achter z'n wielen. :tu:
Gebruikersavatar
door richard
#2694353
Nicojrr32 schreef:met r32 schijven en cayenne klauwen heb je adapters nodig en 15 mm spacers let wel op dat je de wielkuipen moet laten uitrollen.

anders als je dit niet wil zal je bij vanuit performance rs4 schijven van een audi b5 moeten bestellen in steek 5x100 maar dit wordt een dure grap.
heb dit laatste namelijk zelf onder mijn r32.
`let ook op dat er veel velgen niet meer gaan passen.

succes :tu:
rs4 b5 is 5x112

Goedendag mensen, Mijn naam is jeroen en kom uit E[…]

Tiguan dashboard lampjes

beste heer, dank dat u zo snel en uitgebreid kon[…]

Ik volg even. Ik heb ook een ADZ motor en bij mij […]

Druk op de rempedaal

Standaard antwoord: laat de auto eens uitlezen, b[…]

Bij mij al enkele jaren hetzelfde probleem. Ben ma[…]

Laat hem eens uitlezen met VCDS dan.

Melding "motor oververhit"

Als de motor loopt en hij op bedrijfstemperatuur i[…]

Golf 5 aircoprobleem

Recente uitleesapparatuur... heb ik eerder gehoord[…]