VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2708752
Beste, dit is geen 'grap' topic is een serieuze vraag.. Laatste tijd rij ik elk week 700km en daardoor gewoon elke keer een snelheids boete heb.. Omdat als je netjes inhaalt met 125km+/- Bepaalde mensen hard aan komen rijden en bumperkleven en ik daardoor heel en heel snel opgejaagd ben en gewoon het gas in trapt tot aan topsnelheid, en zo continu in de laser controle zit..

Ook in Nederland word ik vaak opgejaagd en daardoor er vandoor ga. Ook dat ik vaak achter auto's aanvlieg als hun ook te hard ga gewoon beetje mee doen.

Ik zelf keur dit ook helemaal niet goed.. Maar ben snel opgejaagd en geneigd gas te geven... Wil dit gedrag ook veranderen zo vaak geprobeerd dan gaat de eerste paar KM's goed en daarna gaat het gas erop omdat er wat gebeurt en daardoor opgefokt raakt.. :?

Daardoor zit ik gewoon te denken of er een manier is om misschien mijn toerenbegrenzer te veranderen van 6000? Naar 4000(140km/h) of zelfs 3500(130km/h) (klinkt wat beter) Of gewoon een snelheidsbegrenzer van 130km/h.. Of iets met gasklep/gaskabel/gaspedaal?

Want ben de boetes die elke om de weken binnen vallen van de politie beetje zat...

Hopelijk respecteren jullie me vraag en aanpak voor mij zelf.. Omdat t gewoon gevaarlijk is voor andere en dit wil aanpassen.. Voordat ik keer gepakt wordt en grote gevolgen zal hebben een keer en daarom zelf maatregelen wil nemen.

Hopelijk kan iemand me helpen.. En hopelijk worden lol broeken, of mensen van ga dan fietsen o.i.d wegblijven. Want onze werkbussen rijden ook maar 125/130km/h en dat is gewoon fijn.. Nooit boete op snelwegen met 'tijd/afstand' flitspalen
#2710929
Het lijkt me eerder een kwestie van discipline en iets wat vooral vij jezelf te halen valt. Ik rij ook 1000-1300 km per week en rij gemiddeld 110 km/h, als ik inhaal en er komt iemand heel hard aanrijden, dan wacht hij maar even. Hoe dichter ze er op komen rijden, hoe zachter ik ga.

Jezelf op laten jagen is gewoon zonde van je energie.
Als je daar eens mee begint, zal dat al een hoop schelen.

... was je naar carglass/autototaalglas/glasgarage[…]

Kan hewt iets te maken hebben met automatische hoo[…]

Displays zwart

@Mick59 > Heb je al wat meer duidelijkheid? T[…]

Panorama dak gaat niet helemaal open.

Wubbe Engineering te Westervoort raadplegen... zij[…]

Airco lijkt niet te koelen

Deze heb ik ook gehad airco laten bij vullen en he[…]

Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]