VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Audi Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door projectx
#2604764
Ik weet dat er voor dit type Audi niet echt verlagings mogelijkheden te koop zijn bijvoorbeeld in de vorm van een schroefset
Mits custom of iets dergelijks,van de week al vernomen dat Weitec het niet meer doet bijvoorbeeld...
Het probleem zit hem dan in de voorkant ivm mcpherson systeem.
Dus dan ben ik al gauw aangeschreven op een vaste set,wat me dan 40mm/30mm zal doen zakken.
Voor de voorkant zou dat niet echt een probleem zijn ,met juiste toplager kan ik in totaal 5cm zakken dat is al een enorm verschil.....Maar dan de achterkant :SCRATCH:

Nu wil ik kijken,omdat er voor de Audi anzich niks zo te koop is.Of er misschien schroefpoten achter van een Vw misschien Passat,of iets dergelijks achter gemonteerd(pas gemaakt)kunnen worden.Die zijn makkelijker te vinden en te bestellen dan.......
Uiteraard zit je met het gewicht maar ik ben niet in bezit van een Quattro (helaas) dus dat scheelt weer...
Als de lengte,gewicht index en afstand klopt moet het volgens mij het proberen wel waard zijn
Zal ook overgaan op andere bandjes dan......215/35/18

Iemand een idee of een tip ? die vergelijkings matriaal heeft

Of iemand die gewoon het wel of niet weet,of bijvoorbaat al een kansloze actie dit ? :mrgreen:

Even lachen allemaal.....Flying high
Afbeelding
Afbeelding
#2607783
Thanks !
Deze had ik indd ook gezien....alleen beetje buiten het budget. :mrgreen:
En kan hem alleen voor de Quattro variant vinden helaas
500 vind ik mooi zat,die KW schroefset is meer dan de dagwaarde van me daily LOL

Met de zoektocht ben ik ook deze set tegen gekomen,opzich mooie set en prijs.
55/35
Alleen achter zakt ie amper,daarom hoop ik dat er bijvoorbeeld iets van een oude Passat of iets past achter in de vorm van schroefpoten.Want die sets zijn wel te vinden en een stuk goedkoper.
Voor vast en achter eventueel schroefpoten.....
En anders maar gewoon zo een vaste AP set of Lowtec veel opties zijn der niet echt

http://www.ebay.de/itm/Lowtec-Fahrwerk- ... 20e733dbbb
#2740408
Heb wel eens de onderste schotel waar de veer op de schokbreker rust laten zakken
De ring/schotel van de schokbreker halen, en er dan een bus van 3 cm "tussen" maken.
De ring waarmee hij nu op die nokkenas rust eraf slijpen, een bus vinden ( 3 cm) die net over die nokken schuift, schotel aan de onderkant erop lassen, ring aan de bovenkant erop lassen.
't is een beetje passen en meten hoeveel die zakt, maar het is te doen

Dus op een recente Passat of Arteon, uit laten we […]

Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

Hierbij de foutcodes

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]