VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door max94
#2730238
hallo allemaal!, k dacht k meld me ook nog maar ff op dit deel aan, aangezien k hiervoor een polo had, en nu dus een seat leon 1m!, uit 2000 met een 1,6 8v :)

zijn nog wat probleempjes, zoals lekkage wat bijna opgelost is, en de achterklep mechanisme werkt niet fijn en thermostaat vervangen, maar dat zal hopenlijk na het weekend verleden tijd zijn allemaal:), hierbij ff een foto! https://lh5.googleusercontent.com/-5dO6 ... 145457.jpg

dingen die nog gedaan moeten worden:
auto lekkage vrij maken
achterklep slotmeganisme nakijken
auto droog zien te krijgen
thermostaat vervangen
orginele koplampen erin
verlagen
set dikke wielen
audio afmaken en inbouwen

dat zijn de plannen voor zover en dan kijk k wel weer verder !:)
door max94
#2730267
Baakie schreef:Welkom,

als je de link tussen img tags zet dan is die direct zichtbaar in het forum.
Lekkage is een veel voorkomend probleem via de achterdeuren naar binnen toch?
Succes met de plannen in ieder geval!
sorry was ff fout gegaan!, jaa inderdaad, achterdeuren maar voordeuren net zo goed, in mijn geval tenminste :roll: maarja als t goed is heb k m van t weekend helemaal dicht, en dan kan de rest komen:)
door max94
#2731757
ff n update, voordeuren zijn nu lekvrij, grote beurt gedaan, en thermostaat is vervangen alleen daar ging wat mis met de pakking, dus had tot aan vandaag koelwaterlekkage, nu is t hopenlijk weer helemaal goed :)
door max94
#2774171
na hele lange tijd weer eens een update,
verlaagd uiteraard!:), nog niet helemaal de gewenste laagte maar dat komt wel als de sneeuw weg is.
voor de rest is dr nog wel redelijk wat aan gedaan zoals: v6 stabi, schroefset van sjaak, r32 imi velgen, nieuwe radiateur, orginele koplampen en nog wel wat meer spul!
Afbeelding
door max94
#2774278
VwPsycho schreef:Misschien vloek ik nu in de kerk maar ik vind de hoogte perfect zo :oops:
De wielen staan er mooi onder....heel andere auto is het nu. Goed bezig hij ziet er goed uit :tu:
thnx! ik vind net dat die voor net ietsjes teveel ruimte tussen band en scherm heeft zitten :oops:
Reparatie lijkt me erg duur.

Ja zeker wel, natuurlijk is het achteraf. Maar je […]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]

Je tellerklok is vermoed ik aan een revisie toe. V[…]

Verlaging veren

Passen maar je moet de aslasten checken of juisthe[…]