VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Audi problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2777301
Ja ik weet niet eens of ik dit soort vragen uberhaupt mag stellen hier,
maar zit met de volgende 'luxeprobleem';
Wanneer ik op de snelweg rij, dus ongeveer 120km/h... is het 'binnen' erg lawaaierig. :(
Voor mijn gevoel komt het van de motorblok zelf weg.
Ik kan me niet voorstellen dat dit zo hoort. Ik heb een Golf IV gehad en deze was behoorlijk stil zeg maar. Dit is eigenlijk sinds het begin geweest, sinds dat ik de auto gekocht heb. In begin dacht ik dat de wiellagers slecht waren, maar die zijn inmiddels vervangen. Dit gaf geen verbetering. :oops:

Banden zijn ook vernieuwd, oude banden waren echt goed versleten, zat erg weinig profiel op.
Toen de banden vervangen waren, eerste 100km was het iets 'rustiger' binnen, inmiddels is dat ook voorbij haha. Ik heb tijdje terug achterschokdempers vervangen, dit gaf een kleine verbetering in de wegligging. Toen ik bezig was met de speakerbedrading opnieuw aanleggen heb ik toen wat bitumen matten op de bodem en op de portieren geplakt, maar zelfs dat helpt nu weinig. Er zit onder de auto een sportuitlaat van 'rondell', maar die hoor je niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat dát een probleem kan zijn. Zouden eventueel slechte schokdempers/veren dat soort lawaaierigheid kunnen veroorzaken?

Ik weet ook niet of iemand zin heeft om langs te komen en stukje mee te rijden? dan kan ik laten horen wat ik bedoel :D

(het gaat overigens om een 1.8t AGU blok)
#2777488
Dit is gissen wat voor geluid dus ook geen oplossing te geven. Daarvoor zal je idd mee moeten rijden of anders. Ik denk dat eventueel wel je demper dit is die gaat resoneren
#2777518
ik weet dat het lastig is, maar kan een schokdemper dan zoveel utimaken? :oops:
auto heeft gewoon standaard schokdempers maar elk hobbeltje/kuil/oneffenheid voel je.. nu weet ik ook wel dat het geen mercedes s-klasse is (om maar wat te overdijven) maar toch is het wel erg..
ik denk dat ik van de week maar nieuwe schokdempers erondergooi, ben toch al met geld aan het smijten laatste tijd.. iig bedankt voor meedenken :tu:
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]