VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
door waltervdneut
#2808903
Problemen met verwarming/ventilatie

Hallo,
Wij hebben een VW Touareg TDI uit 2006. Sinds een paar dagen komt er alleen nog maar verwarmde lucht uit de ventilatieroosters terwijl de kachel op uit staat! Het is bloedheet in de auto en we krijgen het maar niet uitgeschakeld. Ook zit er naar onze mening een standverwarming in voor de winter, deze zit boven aan het hemel boven het console! Aangezien wij de auto 2e hands hebben gekocht zit er helaas geen handleiding bij de auto (niet slim) en dus weten wij niet hoe de bediening hiervan werkt, volgens mij staat deze ook aan maar dat weet ik dus niet zeker! Iemand enig idee wat er met de kachel/ventilatie aan de hand is en hoe het bedieningspaneeltje werkt van de stand verwarming? Alvast bedankt!

Mvg. Walter
door godefrida
#2816074
Ik had dit met mijn polo ook dat de kachel op onverwachte momenten hete lucht begon te blazen.

Ook in de zomer bij 32 graden buiten met de airco op koud kwam er plotseling hete lucht uit de kachel.

Eerst de sensor achter het dashboard laten vervangen.
Dit gaf geen verbetering, toen de sensor bij de pedalen laten vervangen nu werkt alles weer gelukkig zoals het hoort.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]