- 29 sep 2019 15:04
#2821440
Beste leden,
Van de week weer een hoop te doen over het E10 brandstof verhaal.
Via diverse controle-sites zou een Bora 1.6 FSI niet geschikt zijn voor E10.
Zelf heb ik een Bora 1.6 16V ( zonder FSI bemerking).
Vraag : wat is het verschil tussen een 1.6 16V en een 1.6 FSI. (of is dit hetzelfde?)
En hoe zwaar moet je tillen aan het hele verhaal?
Het zou toch weer een enorme melkkoe zijn van de overheid op deze manier.
Mensen moeten dan massaal hun 'oudere' auto verkopen omdat deze anders kapot zou kunnen gaan!
Van de week weer een hoop te doen over het E10 brandstof verhaal.
Via diverse controle-sites zou een Bora 1.6 FSI niet geschikt zijn voor E10.
Zelf heb ik een Bora 1.6 16V ( zonder FSI bemerking).
Vraag : wat is het verschil tussen een 1.6 16V en een 1.6 FSI. (of is dit hetzelfde?)
En hoe zwaar moet je tillen aan het hele verhaal?
Het zou toch weer een enorme melkkoe zijn van de overheid op deze manier.
Mensen moeten dan massaal hun 'oudere' auto verkopen omdat deze anders kapot zou kunnen gaan!