VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door JUUL
#2824105
Mijn Golf mag binnenkort verwend worden. Ik wil graag de onderstel rubbers vervangen voor PU varianten. Hier is genoeg keuze in, maar wil graag jullie mening en ervaring horen. Momenteel heb ik onderstaande pakket in het vizier

https://vagnetics.nl/product/powerflex- ... en-golf-4/

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil een strakke wegligging maar geen massieve rubbers. Denk aan 70% rijgedrag en 30% comfort.
Gebruikersavatar
door mvbeekveld
#2824121
Ik heb met deze rubbers gereden inc een KW variant 1 op een Leon 1M.
Persoonlijk vond ik deze te stug. stuiterde behoorlijk.
Het kan zijn dat een MK4 andres is, maar na mijn weten staan deze op hetzelfde platvorm.
Gebruikersavatar
door JUUL
#2824124
PaulusB schreef: 30 jan 2020 14:05 Ik reed altijd met pu rood van claus von essen. In het begin even hard maar daarna had het zich zelf gezet en reed het super.

http://www.clausvonessen.de/pi64/pi58/index.html

Zwart is ongeveer gelijk een OEM.
Ik denk dat ik voor de rode zou gaan. De boel mag van mij zeker wat strakker. Thx voor de tip en je mening!

mvbeekveld schreef:Ik heb met deze rubbers gereden inc een KW variant 1 op een Leon 1M.
Persoonlijk vond ik deze te stug. stuiterde behoorlijk.
Het kan zijn dat een MK4 andres is, maar na mijn weten staan deze op hetzelfde platvorm.
Bedoel je ook de rode van CvE? Het mag van mij gerust stuiteren...graag zelfs. Maar het moet niet extreem zijn.
Gebruikersavatar
door vwprojects
#2824136
JUUL schreef: 29 jan 2020 19:51 Mijn Golf mag binnenkort verwend worden. Ik wil graag de onderstel rubbers vervangen voor PU varianten. Hier is genoeg keuze in, maar wil graag jullie mening en ervaring horen. Momenteel heb ik onderstaande pakket in het vizier

https://vagnetics.nl/product/powerflex- ... en-golf-4/

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil een strakke wegligging maar geen massieve rubbers. Denk aan 70% rijgedrag en 30% comfort.
Ik kijk graag even mee in dit verhaal.
Enkel heb ik dan wel weer de visie voor het circuit ..
Gebruikersavatar
door mvbeekveld
#2824140
mvbeekveld schreef:Ik heb met deze rubbers gereden inc een KW variant 1 op een Leon 1M.
Persoonlijk vond ik deze te stug. stuiterde behoorlijk.
Het kan zijn dat een MK4 andres is, maar na mijn weten staan deze op hetzelfde platvorm.
juul schreef: Bedoel je ook de rode van CvE? Het mag van mij gerust stuiteren...graag zelfs. Maar het moet niet extreem zijn.
Nee met de Setup van Powerflex. die rode kan ik je geen ervaringen van vertellen , want die heb ik helaas niet.
Ik heb met Powerflex inc een KW schroefset gereden.
Ik vond deze setup te extreem stuiteren, je voelde elke scheef liggende klinker in de weg.
Gebruikersavatar
door JUUL
#2824141
mvbeekveld schreef:Nee met de Setup van Powerflex. die rode kan ik je geen ervaringen van vertellen , want die heb ik helaas niet.
Ik heb met Powerflex inc een KW schroefset gereden.
Ik vond deze setup te extreem stuiteren, je voelde elke scheef liggende klinker in de weg.
Oke dus zeker af te raden voor 'dagelijks' gebruik. Bedankt voor de tip :tu:
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]