VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2830071
Beste VWForumers,

Per vandaag (03/12/2020) hebben wij de 'VWF Supporter' groep opgeheven.

Dit komt mede door dat VWForum eerder dit jaar over is gegaan op nieuw beheer en hierdoor geheel reclame vrij werd voor iedereen. Reclame vrij surfen op VWforum was 1 van de perks die je kreeg bij de groep 'VWF Supporter'.

Wij willen alle 'ex-VWF Supporters' bedanken voor hun donaties in het verleden hierom hebben we ze voorzien van de rang 'VWF Veteraan'.

Namens het beheer van VWForum,

Bedankt!
#2830096
;-) ;-) wel jammer dat het kleurtje er af is letters waren toch altijd blauw :-(
#2830107
Heeft ook wel weer wat haha alleen zei al tegen Juul het viel altijd zo mooi op als de naam gekleurd was makkelijk je reacties terug vinden haha.
#2830142
patrickmk3 schreef: 05 dec 2020 04:33 Heeft ook wel weer wat haha alleen zei al tegen Juul het viel altijd zo mooi op als de naam gekleurd was makkelijk je reacties terug vinden haha.
Bewuste keuze om dit weg te halen Patrick. Het was niet duidelijk hoe en wat en we zijn reclame vrij verder gegaan. Hierdoor zagen wij in dat dit voor eventuele verwarring zou kunnen zorgen.

Vandaar hebben we voor een minder opvallende maar toch een titel met waardering gekozen.
#2830156
ja vernam het al.
ook wel begrijpelijk :point_up:
Laatst omhoog gehaald door DuncanGTI op 08 dec 2020 10:52.

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.