VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Boaddiction
#2830534
Voor mijn polo 9n 1.2 2004 ben ik opzoek naar een schroefset. Nu kom ik al veel setjes tegen van €200-€250. Nu vraag ik mij af of dit goed genoeg is? Bijvoorbeeld: https://hottuning.nl/schroefsets/tief-t ... n-polo-9n/

Daarnaast, hoe simpel is het om de huidige schokdempers zelf te vervangen voor een schroefset (d.m.v. een brug of voor de deur op een krik haha) of wat zouden de kosten zijn om dit te laten doen?
Gebruikersavatar
door JUUL
#2830543
Zo'n set is prima voor normaal straatgebruik, let wel op dat de goedkopere sets vaak stuiteren. Zelf heb ik veel schroefsets gemonteerd, is op zich is dit prima te doen als je weet wat je moet doen, dan ben je per wiel ongeveer 30min bezig. Gebruik wel een goede garagekrik en bokken voor je eigen veiligheid, niet vergeten de auto uit te laten lijnen naderhand. Je kunt het op straat doen maar het is een stuk makkelijker als je een brug en luchtgereedschap ter beschikking hebt. Je kunt ervoor kiezen om de toplagers nieuw te kopen of de oude opnieuw te gebruiken. Om de oude te kunnen gebruiken heb je wel een veerklem nodig, niet iedereen heeft zo'n ding in de schuur liggen.
Gebruikersavatar
door Antera
#2830612
Afhankelijk hoe handig je bent kan je het zelf.

Ik ben er een uurtje mee klaar , maar doe het dan ook wekelijks.

Afhankelijk van je budget kan je kiezen wat je wenst. Goedkope sets zijn vaak idd stuiterbakjes. de wat duurdere zoals AP en ST rijden een stuk fijner. Mocht je meer willen weten kan je me altijd contacten
Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]

De auto is van '21, dmv een coulance regeling is d[…]

Airco lijkt niet te koelen

Het hoeft zeker geen oplossing te zijn voor jou pr[…]

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]