VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door JUUL
#2832076
Welkom, fijn dat jij je even voorstelt. Foto's van de wagen zijn altijd welkom.

Bakker1982 schreef: 13 mar 2021 23:39 velgen, 17" 18" of 19"
Naar mijn menning past 18" het mooiste onder een MK4.

Paar centimeter verlagen. Wat is wijsheid icm 1 van de 3 hierboven genoemde velgen
Als je nog twijfelt raad ik je een schroefset aan. De hoogte kun je naar eigen wens instellen.

Kofferbakspoiler, liefst gelijk in de juiste kleur.
(Kleurcode nog onbekend)
Achter in je kofferbak (bij het reservewiel uitsparing) heb je een sticker waar de kleurcode op staat. En anders staat ie ook in het autoboekje.
Afbeelding

ander koplampen (donkere xenon)
Internet, FB verkoophoekje of Marktplaats.

zijknipperverlichting. (Donkere led)
Internet, FB verkoophoekje of Marktplaats.

Us verlichting. Is dit in te stellen of moet er een module tussen geplaatst worden ? (Is geen pre trouwens)
Kijk even op uslights.nl
Afbeelding

Blinderen van de ramen. (Iemand toevallig een adresje hier in het noorden die het mooi strak afleveren ?)
Geen idee helaas.

Kenteken verlichting (led)
Internet, FB verkoophoekje of Marktplaats.

Coming home / leaving home functie. Is dit in te stellen of moet er een module tussen geplaatst worden ?
Volgens mij heb je hier een andere lichtknop voor nodig. Laat je wel eerst goed informeren want er staat veel goedkope troep online.
Gebruikersavatar
door Antera
#2832085
Van harte welkom en veel plezier met je Bora.

CH en LH moet je een module gaan plaatsen. Deze auto;s hebben deze functie nooit gehad. Op Ali vind je tal van schakelaars die dat kunnen. Plug and play.

US verlichting kan alleen met een module te plaatsen

Afhankelijk van de staat en leeftijd van de dempers kan je hem verlagen met alleen veren of meteen een compleet onderstel te plaatsen.Mocht je hier vragen over hebben of iemand zoeken die het leveren/monteren dan kan je me altijd even contacten.
Gebruikersavatar
door JUUL
#2832318
Klik hier voor de standaard wiel en band afmetingen voor je Golf. Bron: www.steekmaat.nl

Klik hier voor uitgebreide uitleg m.b.t. banden, velgen en ET waarde. Onderaan de pagina vind je uitleg over ET waarde. Bron: www.mvwautotechniek.nl

Je kunt er altijd iets vanaf wijken, maar niet gek veel. Als het toch veel afwijkt, kun je hiervoor compenseren d.m.v. smallere banden en het gebruik van spacers. Dus het hangt er van de velgen af, je kunt het net zo gek maken als je zelf wilt. Ik heb kort geleden BMW wielen onder mijn Golf gehad en nu zitten er Touareg/Cayenne velgen onder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door JUUL
#2832321
Bakker1982 schreef: 25 mar 2021 09:08 Betreft een Bora, maar zal die links even door lezen.
Bora en Golf 4 hebben dezelfde ophanging/onderstel :tu:

Bakker1982 schreef: 25 mar 2021 09:08Gelezen maar word helaas niet over maten gesproken bij verlaging.
Hier mijn maten, dan heb je een idee wat de verschillende maten doen.

BMW wielen met 5cm verlaging:
Voor - 18" 8J ET46 (met 20mm adapters ET26)
Achter - 18" 9J ET51 (met 30mm adapters ET21)
Banden rondom 215/35/18
Liep nergens aan :tu:

Porsche/Cayenne wielen met 3cm verlaging:
18" 8J ET57 (met 20mm adapters ET37) rondom
Banden rondom 225/40/18
Kan niet lager zonder aan te lopen :oops:
Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

@vwbasm nog keer nieuwe dynamo gemonteerd en ind[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Waarschijnlijk je Wastegate van de turbo, ik heb h[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad

... vervang die RCD310 voor een Chinese variant wa[…]

Foto is van dusdanige kwaliteit (klein) dat er wei[…]