VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door JUUL
#2834531
Beste leden,

Ik ben met een swap bezig en ik houd 1 stekker over waar ik niet van weet waar het voor dient. Ik had alles moeten labelen, dat weet ik. Maar het is me toch gelukt...nja soort van :lol:

Bij deze een verzoek aan 6N2 rijders om bij eigen hun auto te kijken waar deze stekker in moet. Het is een 5pin stekker met maar 4 pins erin. Zelf denk ik schok sensor voor de airbags, maar ik twijfel of deze überhaupt aangesloten zat in de donor wagen.

Draad kleuren zijn:
1. Bruin/geel
2. Bruin/wit
3. Grijs/geel
4. Grijs/wit
5. Ongebruikt

Onderdeelnummer van de stekker is 1J0 973 705. De stekker bevindt zich aan de bijrijders kant en is gebundeld met de koplamp stekker. Ik wil de front nog op de auto zetten maar niet zonder eerst te weten waar deze stekker thuis hoort. Alle hulp is welkom en alvast bedankt voor de moeite :tu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2834542
Via internet deze foto gevonden...

Afbeelding

Nu weet ik 100% dat dit niet op de donor auto zat. Heel de beugel niet in mijn handen gehad. Het verlengstuk voor de koplamp hing gewoon los en niet aan een beugel zoals op de foto. Weet iemand welke sensor of onderdeel ik dan moet hebben? Evt met een onderdeelnummer erbij? Buitentemperatuur sensor is het niet, teveel pinnen. Alvast bedant!
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]