VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door maurice
#2555508
Ik heb een golf 3 in waarvan de hoofdfan, waar de motor op zit, moet vervangen. Ik heb even snel gekeken maar deze krijg je er bijna niet uit. Naar de motor toe kan deze er niet uit, dus zal naar voren moeten. Helaas lopen alle aircoslangen hier doorheen dat ik denk dat ik de motor met fan er niet tussendoor krijg.

Weet iemand zo of de airco condensor los moet?
#2845289
maurice schreef: 11 jun 2014 00:51 Ik heb een golf 3 in waarvan de hoofdfan, waar de motor op zit, moet vervangen. Ik heb even snel gekeken maar deze krijg je er bijna niet uit. Naar de motor toe kan deze er niet uit, dus zal naar voren moeten. Helaas lopen alle aircoslangen hier doorheen dat ik denk dat ik de motor met fan er niet tussendoor krijg.

Weet iemand zo of de airco condensor los moet?
Hoi Maurice,

Ik had voor me vr6 een compleet thermostaathuis gekocht bij je.
Helaas moet je de slangen wel los halen, met alleen de front loshalen gaat dit niet lukken
Wat je wellicht nog kan proberen is, de airco radiateur zo ver mogelijk naar voren halen, radiateur(motorkoeling) eruit en dan vanaf daar priegelen om de fan eruit te halen(3 boutjes vast als ik het goed heb)

Ik heb helaas zelf ook alles moeten demonteren, wel heb ik de airco leeg moeten laten lopen
Maar zo kon ik wel bij alles makkelijk bij
P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad