VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
#2845322
Enige tijd geleden heb ik in mijn golf 7 een RCD 330 laten plaatsen. Als ik de parkeer sensoren van de auto wil gebruiken krijg ik steeds het bericht te zien dat de achteruit rij camera het niet doet. Nu heb ik ook geen achteruit rij camera dus dat klopt. Alleen krijg ik de auto + groene/oranje/rode streepjes niet te zien. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!
#2845325
Hoi Mari,

Bedankt voor je reactie. De inbouwer heeft er ook moeite mee om het probleem te achterhalen.. het lukt hem tot op heden ook nog niet om het er uit te krijgen. Ligt het aan de software in de rcd330? Is het er wel uit te halen of is een nieuwe unit de enige oplossing?

Alvast bedankt!
#2845328
... middels coderen vertellen we enerzijds de auto wat ie gaat aantreffen en anderzijds de radio wat ie wel of niet moet doen... Diegene die je deze radio verkocht heeft moet met een oplossing komen...

Wat zat er voorheen in de auto?
#2845330
Voorheen zat er een composition colour systeem in. Die is er uit gehaald en deze rcd330 is er voor terug geplaatst. De inbouwer heeft al diverse dingen geprobeerd maar tot op heden nog niet met het gewenste resultaat. Vandaar via deze weg mijn zoektocht om te kijken of iemand iets dergelijks heeft meegemaakt of een pasklare oplossing. Heb zelf ook geen ODB11 of VCDS om te gaan goochelen. Plus ik ben daar niet handig genoeg voor schat ik in. In ieder geval bedankt voor je reacties
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]