VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door bert0077
#2846071
Hallo
Ik had begrepen dat er ieder half jaar. Een update kwam voor de navigatie
Inmiddels is het 10 maanden geleden
Wel vreemd. Iemand de oplossing
Mvg
door Mari
#2846072
... simpelste oplossing: Google Maps op je telefoon gebruiken.

Updaten van navigatie heeft bij VW geen prioriteit, daarnaast stop de ondersteuning na een bepaalde tijd voor systemen simpelweg... Laatste update van mijn Discover Media is van 2020...
door danny20danny
#2846107
Waarom zou je een origineel systeem willen updaten? Kijk ik had tot voor kort een auto a3 met een MMI plus systeem en een virtuele cockpit dan vind ik het er gewoon mooi uit zien om een origineel navigatie systeem met google maps op je cockpit te krijgen. Maar volkswagen heeft dat niet en je krijgt misschien 2 x per jaar een update als je hem zelf doen via een of andere website die het overigens nooit doet bij mij. Ik ben altijd aan het rotzooien en een aantal uur bezig en dan werkt hij nog niet, dan rijd ik gewoon naar een medeforum lid en die heeft het zo voor elkaar. heeft jou systeem App connect? Zo ja gebruik die met google maps. 9 van de 10 dat hij up tot date is met de meeste dingen, je hebt altijd de snelste route vanwege actueel verkeersinfo en je heb een google maps kaart die er dan ook weer mooier uit ziet.
Gebruikersavatar
door fanTRoc
#2846110
Hier ook het probleem met VW MIB3 usb-c updaten. Waarom doet VW hier zo moeilijk over. In mijn Skoda Scala uit 2019 werkte OTA perfect en de navigatie ook. Nu niet aan de gang te krijgen. Te triest voor woorden, ook de VW helpdesk is waardeloos, stuurt algemeen antwoord terug zonder mijn mail te lezen.
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]