- 16 aug 2023 08:39
#2845681
Afgelopen maandag heeft mijn ID.3 software versie 3.2 gekregen. Maar nu heb ik het probleem dat de Volkswagen App op mijn (Andrioid) telefoon niet meer werkt.
Ik krijg de melding: "U heeft op dit moment geen contract voor mobiele online diensten". En onderin "Beperkte diensten".
Als ik dan op de onderste melding klik dan krijg ik de tekst: "Mobiele online diensten met beperkte beschikbaarheid op dit moment. U bent momenteel niet in de auto aangemeld. Om de privacy van de huidige gebruiker van de auto te beschermen, zijn de volgende diensten niet beschikbaar voor u: Vetrektijden, Klimatisering, Laden, Wagenstatus, Wagentoestand, Parkeerpositie en Online reisdoel importeren. Een technische storing bij uw aanmelding zou ook de reden voor de beperkte beschikbaarheid van de diensten kunnen zijn. Meld u opnieuw aan in de auto om alle diensten weer te kunnen gebruiken."
Maar als ik me dan in de auto probeer aan te melden, bij gebruikers, dan krijg ik iedere keer de melding: Sorry er is iets mis gegaan. Momenteel staat er alleen een Gast gebruiker in de auto en geen Hoofdgebruiker. Dus ik gok dat dit de reden is.
Ik heb ook geprobeerd om een VW account aan te maken voor mijn vrouw, en daarmee in te loggen in de auto, maar dan krijg ik ook de melding: Sorry, er is iets mis gegaan.
Ik heb ook nog een reset naar Fabrieksinstellingen geprobeerd in de auto, maar dat heeft ook niet geholpen. Krijg nog steeds de melding: Sorry, er is iets mis gegaan.
Na de reset naar fabrieksinstellingen verschijnt er wel een Update, waar ik nog net kan lezen: Aanmelden met We Connect.
Dus mogelijk lost deze update het probleem op. Alleen ik kan de update niet installeren, er blijft in het midden van het scherm maar een rondje draaien, en ik kan niet op update klikken (rechts onder)
Heeft iemand dit probleem ook. Of weet hoe dit op te lossen is?
Ik krijg de melding: "U heeft op dit moment geen contract voor mobiele online diensten". En onderin "Beperkte diensten".
Als ik dan op de onderste melding klik dan krijg ik de tekst: "Mobiele online diensten met beperkte beschikbaarheid op dit moment. U bent momenteel niet in de auto aangemeld. Om de privacy van de huidige gebruiker van de auto te beschermen, zijn de volgende diensten niet beschikbaar voor u: Vetrektijden, Klimatisering, Laden, Wagenstatus, Wagentoestand, Parkeerpositie en Online reisdoel importeren. Een technische storing bij uw aanmelding zou ook de reden voor de beperkte beschikbaarheid van de diensten kunnen zijn. Meld u opnieuw aan in de auto om alle diensten weer te kunnen gebruiken."
Maar als ik me dan in de auto probeer aan te melden, bij gebruikers, dan krijg ik iedere keer de melding: Sorry er is iets mis gegaan. Momenteel staat er alleen een Gast gebruiker in de auto en geen Hoofdgebruiker. Dus ik gok dat dit de reden is.
Ik heb ook geprobeerd om een VW account aan te maken voor mijn vrouw, en daarmee in te loggen in de auto, maar dan krijg ik ook de melding: Sorry, er is iets mis gegaan.
Ik heb ook nog een reset naar Fabrieksinstellingen geprobeerd in de auto, maar dat heeft ook niet geholpen. Krijg nog steeds de melding: Sorry, er is iets mis gegaan.
Na de reset naar fabrieksinstellingen verschijnt er wel een Update, waar ik nog net kan lezen: Aanmelden met We Connect.
Dus mogelijk lost deze update het probleem op. Alleen ik kan de update niet installeren, er blijft in het midden van het scherm maar een rondje draaien, en ik kan niet op update klikken (rechts onder)
Heeft iemand dit probleem ook. Of weet hoe dit op te lossen is?