VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door KlaasGorredijk
#2848674
Beste forumleden,
Als autoliefhebber en liefhebbende pa van mijn dochter zou ik even via de instellingen de 2e snelheidsaanduiding instellen. Nou, die 2e aanduiding kwam er in, zij het behoorlijk klein midden onder in het centrale display. (In mijn 4 jaar oude T-Roc zie ik het centraal veel groter)
Helaas wordt de 2e snelheid in mph aangegeven en dat was niet de bedoeling. Ik denk dat ik het zelf veroorzaakt heb want Ik had nl. eerst in het dashboard zelf 3x op de knop "tijdswijziging" gedrukt en 1x op de tripknop. Zo stond het in het boekje....
Wie kan mij aangeven hoe ik mph in de 2e snelheidsindicatie kan veranderen in kmu??? Zeer bedankt alvast!
door Mari
#2848675
Geen idee wat je bedoeld met 2de snelheidsaanduiding bedoeld, wellicht de digitale weergave van de snelheidsmeter?

Sommige zaken kan je niet via de boordcomputer wijzigen, daar moet een computer aan te pas komen... maar je kan eens langs alle settings in de boordcomputer lopen of je iets tegen komt. Je zou verwachten dat de snelheid "digitaal" in dezelfde eenheid zou staan als de "analoge" weergave...
door KlaasGorredijk
#2848703
Het probleem is inmiddels opgelost. Mijn dochter heeft bij een haar bekende garage binnen een paar tellen voor elkaar gekregen, dat de digitale (tweede) snelheidsaanduiding groot in het venster wordt getoond en dat de mph -aanduiding weer gewoon kmu is.
Bedankt voor de reactie.
Einde topic.
Reparatie lijkt me erg duur.

Ja zeker wel, natuurlijk is het achteraf. Maar je […]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]

Je tellerklok is vermoed ik aan een revisie toe. V[…]

Verlaging veren

Passen maar je moet de aslasten checken of juisthe[…]