VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen VWForum archief
  • Gebruikersavatar
door HansH24
#2848500
Ik ben nieuw op dit forum (zie mijn voorstelrondje in de "Garage") . In verband met de inruil van mijn T-Roc voor een Tiguan (3) wilde ik wat originele T-Roc accessoires te koop aanbieden maar dat kan ik nog niet doen in het topic Te Koop / Gezocht. Het gaat om een originele allesdragerset (2x gebruikt) en een all-weather mattenset (2 jaar gebruikt) voor de T-Roc (2022).
door HansH24
#2848724
HansH24 schreef: 14 mar 2024 07:48 Ik ben nieuw op dit forum (zie mijn voorstelrondje in de "Garage") . In verband met de inruil van mijn T-Roc voor een Tiguan (3) wilde ik wat originele T-Roc accessoires te koop aanbieden maar dat kan ik nog niet doen in het topic Te Koop / Gezocht. Het gaat om een originele allesdragerset (2x gebruikt) en een all-weather mattenset (2 jaar gebruikt) voor de T-Roc (2022).
De allesdragerset en all-weather mattenset zijn inmiddels verkocht.
Ik heb nog een set 18 inch lichtmetalen wielen (Dezent TA dark) en 18 inch winterbanden (Vredestein 215/50/18)
door Mari
#2848727
Het forum heeft hiervoor een "verkoop" hoekje, dus post het daar even... zet er meteen een vraagprijs bij, anders krijg je daar weer een reaktie over...
Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]