VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
#2844961
goedemiddag,

ik ben net een paar weken in bezit van een volkswagen golf 5 uit 2008. nu zit ik met het volgende, ongeveer 2 jaar geleden onder de vorige eigenaar is de versnellingsbak vervangen. sindsdien houd de golf net na starten heel even wat vermogen in, en na paar tellen geeft hij dit weer vrij. koude of warme motor maakt niks uit zodra de motor uitgeschakeld is geweest komt dit probleem naar boven. nadat hij het vermogen weer vrij heeft gegeven loopt de auto weer als een zonnetje en komt dit probleem ook niet meer terug totdat de motor weer opnieuw word gestart de auto schakelt verder ook goed.... er gaan verer geen storingslampjes branden. er zijn door een monteur al een aantal onderdelen gereset, maar tot op heden heeft dit nog niks opgeleverd...

iemand bekend met dit probleem en die mij kan helpen?
#2844963
Uitlezen met VCDS en hopen dat je wat gaat aantreffen... anders is het zoeken naar een speld in een hooiberg...

Je had al een topic uit 2019 gevonden met een soortgelijk probleem, jammer genoeg heeft die persoon nooit laten weten of zijn probleem gevonden is of niet...

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Update navigatie Tiguan

Verkeerde update gedownload?

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

oliedruk is te laag maar de pomp sluiten ze uit? V[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]