VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Seat problemen
lscholten schreef:volgens mij duidt scheeftrekken bij gas geven vaak op een versleten wiellager

dit kan maar gebeurd niet zo erg als de TS beschrijft wel kan het in de banden zitten maar dit achterhaal je zo door de wielen te wisselen
Nieuwe bout zit erin. De nieuwe is langer (artikelnummer in ETKA-oud is 003 op het eind, de nieuwe is 004) dus hij ging niet helemaal erin, en ging heel erg zwaar. Nu zit de kop zo'n 3mm van de plaat af, maar denk niet dat ie los gaat. Zal er een stuk mee rijden en daarna controleren of hij losser is gaan zitten.

Volgens mij is het probleem nu al beter.

Nu zie ik wel dat mn stabilisatorstang links veel verder in dat rubber zit dan rechts... :SCRATCH:
ohw shit ik weet waar je probleem zit stom stom stom.

er hoort nog een ijzer busje bij te zitten die je er doorheen moet steken zodat hij gecentreerd zit op je draagarm. tenminste golf2/3 is dat zo:

Afbeelding

p.s. bout mag niet te lang zijn want dan draai je hem de carroserie in en hij moet wel zeker vast zitten
Ik heb er 2 kunststof bussen bij gekregen, die ik volgens de monteur allebei nodig had bij het monteren.. Heb er dus 1 gebruikt voor het centreren inderdaad, en de 2e.. zou het niet weten wat ik daar mee moet, dus die heb ik nog.

edit:

bij deel 12, dat stabilisatording:

De stang zit er rechtsvoor minder ver in dan links..
Nou, vandaag herkeuring:

Andere rubber is nou ook ineens niet goed meer volgens de garage, maar aangezien ik er geen tijd meer voor heb moeten hun het doen (kost natuurlijk bakken met geld..).

Bellen ze later op, 'We hebben de bout afgebroken' ... :GRR:

Fijn, kostenplaatje? Ik denk zo rond de 400 euro ofzo.. verdomme.. :(

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]

Koolaanslag