VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1726431
Diamond schreef:
aal schreef:dopey

Ik ben knapper, kaler en ik heb in tegenstelling tot hem wel vlees aan mn botten :mrgreen:
Klopt, en je hebt een veeeeel grotere mond hahaha
Je slaat de spijker op mn kale kop :P

Tot volgende week meiske!
#1728913
nou das niet zo moeilijk dus moet wel goedkomen! vooraf even benoemen dat als ik af rem en langzamer ga jullie voorbijkomen zodat ik van achter naar voor weer opnieuw foto's/filmen kan.. want genoeg benzinepompen komen we niet tegen om weer achteraan te sluiten :tu:
#1729104
T5_TDI schreef:
frank91 schreef:wie gaat voorop rijden eigenlijks? ik wil wel maar ik ga foto;s maken/filmen dus dan niet :tu:
Ik wil wel voorop, rijd niet te hard (meestal dan :lol: ) moet ik alleen ff de route uitzoeken.
Afslag Ureterp bij Drachten aan de snelweg, dan gelijk de eerste afslag rechts, niet zo ingewikkeld.
Is het nieuwe industrieterrein met o.a. de eierverwerkingsfabriek en een groot biermerk. Zit ook nog een onbemand tankstation waar je goedkoop kunt tanken ;-)
#1729139
mrzl schreef:
T5_TDI schreef:
frank91 schreef:wie gaat voorop rijden eigenlijks? ik wil wel maar ik ga foto;s maken/filmen dus dan niet :tu:
Ik wil wel voorop, rijd niet te hard (meestal dan :lol: ) moet ik alleen ff de route uitzoeken.
Afslag Ureterp bij Drachten aan de snelweg, dan gelijk de eerste afslag rechts, niet zo ingewikkeld.
Is het nieuwe industrieterrein met o.a. de eierverwerkingsfabriek en een groot biermerk. Zit ook nog een onbemand tankstation waar je goedkoop kunt tanken ;-)
Jij mag trouwens ook wel voor op rijden met de tomtom, ging vorige keer ook goed ;)
Ik was van plan om de camera op het dak te monteren (als het lukt) dan kan ik ook nog wat filmen of foto's maken.
#1729403
mrzl schreef:Ik vond het de vorige keer ook wel goed gaan, maar daar was niet iedereen het mee eens... (waarom gaan we binnendoor verhaal), vind het iig geen probleem ;)
binnendoor verhaal:schiet voor geen meter op ivm stoplichten,je kan niet fatsoenlijk filmen,en je heb snel kans dat de colonne uit elkaar valt.. :on:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]