VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TaKa
#1261762
vanmiddag rond half 12 , golf 1 cabrio laag met xenon en donkere kleur! kwam me tegemoet op de rijksweg in ede net over het spoor! stak me hand op en jij ook dus je moet het gezien hebben :P
#1262983
hostman schreef:En vanochtend heb ik GTI-Ederveen weer is n keer gespot, deze keer in het tunneltje bij de klomp

dat klopt ja :D ik zie je niet zo vaak meer. heb je geen vriendin in ederveen meer?
Gebruikersavatar
door hostman
#1263062
gti-ederveen schreef:
hostman schreef:En vanochtend heb ik GTI-Ederveen weer is n keer gespot, deze keer in het tunneltje bij de klomp

dat klopt ja :D ik zie je niet zo vaak meer. heb je geen vriendin in ederveen meer?
nee, eerst kwam ik je vaker tegen inderdaad, heb mn vriendin nog wel hoor(gelukkig :mrgreen: )
maar zag jou vaker ook nog wel is bij 't trefpunt staan, maar nou ook nie meer zo gek vaak ;)
Gebruikersavatar
door hostman
#1265450
@GTI-Ederveen:

Net als je zegt 'ik zie je niet zo vaak meer' komen we elkaar 2x in de week tegen :mrgreen: ik was het die op de hoofdweg ff n lichtseintje gaf ;)
Gebruikersavatar
door funkel
#1265876
vanmiddag Django gespot in en bij de bellestein en Wappygti in veen bij de mac met een zwarte variant had de mk3 front nog niet gezien int ech maar ziet er heel dik uit 8)
Gebruikersavatar
door GBS
#1266573
Vanochtend rond 7:30 gespot vanuit wageningen richting de A12 Utrecht bij de brug over de stadspoort;
1. witte MK2 met iets van bbs/lenso met zwart hart + de zijramen wit afgeplakt + gele verlichting
2. rode MK5 met iets van bbs met een gepolijst randje
3. zwarte of een donkergroene MK2 met xenon
Gebruikersavatar
door Roger16v
#1266894
witte MK2 met iets van bbs/lenso met zwart hart + de zijramen wit afgeplakt + gele verlichting
Dat is een collega van wamelinos, en die ruiten zijn niet afgeplakt. zitten geen ramen in maar dicht.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 187
Tiguan dashboard lampjes

De mijne is door een bevriende monteur gerepareerd[…]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]