- 03 jun 2012 22:47
#2142155
Nou, het issue is dat als je de auto op krikt/op bokken zet, dat de veer waarschijnlijk wel los komt te hangen. Tenzij je complete veerpoot ingekort is maar dat verwacht ik niet echt. En dan is het alsnog afkeur. Maar we laten ons verrassen en niet van het ergste uit gaan
Ik heb normale Vmaxx, geen Vmaxx extreme. Vmaxx extreme is in hardheidstelbaar wat eigenlijk totaal niets toevoegd als je hem toch helemaal omlaag legt met grotere velgen eronder. Wie heeft immers iets aan een auto die lekker comfortabel veert als hij op zn laagst staat? Dan zit je band continu tegen je spatbord op.
Mijn motor hangt precies tussen mijn voorwielen, vandaar dat ik hem ook niet snel raak. Enkel bij die lelijke schildpadrug drempeltjes moet je niet met de wielen eromheen rijden want dan ben je de sjaak. Maar op een beetje hobbelige weg heb ik totaal geen last.
Als je de hulpveer ertussen hebt zitten scheelt dit toch wel een cm of 5 (wat in de verlaging ongeveer overeen komt met 2 cm extra zakken). Als je de hulpveer er tussen hebt is je probleem opgelost.
Ik heb normale Vmaxx, geen Vmaxx extreme. Vmaxx extreme is in hardheidstelbaar wat eigenlijk totaal niets toevoegd als je hem toch helemaal omlaag legt met grotere velgen eronder. Wie heeft immers iets aan een auto die lekker comfortabel veert als hij op zn laagst staat? Dan zit je band continu tegen je spatbord op.
Mijn motor hangt precies tussen mijn voorwielen, vandaar dat ik hem ook niet snel raak. Enkel bij die lelijke schildpadrug drempeltjes moet je niet met de wielen eromheen rijden want dan ben je de sjaak. Maar op een beetje hobbelige weg heb ik totaal geen last.
Als je de hulpveer ertussen hebt zitten scheelt dit toch wel een cm of 5 (wat in de verlaging ongeveer overeen komt met 2 cm extra zakken). Als je de hulpveer er tussen hebt is je probleem opgelost.