VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2622527
Ricardo1983 schreef:Vandaag rond 17:00/17:30 op de hoofdweg thv alexandrium een donkere Bora met gele koplampen en roze velgen...

Bekende?
Moet opvallen deze combinatie :P
denk dat ik die gozer ken, oud klasgenootje die rijdt nu bora en had op ze a3 ook al roze velgen, zal die wel hebben overgezet denk ik
#2622588
freakout31 schreef:
Ricardo1983 schreef:Vandaag rond 17:00/17:30 op de hoofdweg thv alexandrium een donkere Bora met gele koplampen en roze velgen...

Bekende?
Moet opvallen deze combinatie :P
denk dat ik die gozer ken, oud klasgenootje die rijdt nu bora en had op ze a3 ook al roze velgen, zal die wel hebben overgezet denk ik
Je bedoelt Marvin?
Die was het niet....


Vanmiddag trouwens ook een Bolf gespot, een hele bekende was vroeger van Danny, weet niet of die nog van hem is.
#2622591
ja dacht inderdaad dat het marvin zou zijn maar niet dus ;)
#2623523
Lichtblauwe, strakke, iets verlaagde polo 2f coupe, kenteken DN-ZD-03, op de ring bij Rotterdam, ijsselmonde t.h.v de mac ongeveer
Rolkooi erin, reed waarschijnlijk op g40 velgen, duimpjes opgestoken :tu:
Kent iemand die?
Ben benieuwd of er meer aan gedaan is.
sticker met POLOW op de achterruit 8)
#2623529
He daar reed ik ook net :D
#2626587
ongeveer rond 15:45 dacht ik in prinsenlaan/lage land, een rode golf mk4 gti, met zwarte koplampen en zwarte grill met rode gti letters erin, stak me duimpje nog op was een zeer net ding!! ben benieuwd of die hier ook op t forum zit, zou wel verdere info erover willen lezen :D
#2627085
niemand die deze golf kent?
#2627340
freakout31 schreef:ongeveer rond 15:45 dacht ik in prinsenlaan/lage land, een rode golf mk4 gti, met zwarte koplampen en zwarte grill met rode gti letters erin, stak me duimpje nog op was een zeer net ding!! ben benieuwd of die hier ook op t forum zit, zou wel verdere info erover willen lezen :D
Weet precies welke je bedoeld, spot m ook zeer regelmatig.
Is idd een zeer net ding.
Maakte hij nog zo'n herrie, of viel dat nu wel mee?

Ik ben dagelijks te spotten in Capelle/Prinsenland, maar mijn bora is zo standaard dat die niet opvalt :P
Gebruikersavatar
door Monty
#2627481
Zondag de 18e rond de klok van 12:00 op de dorpsstraat in Gouderak (op de dijk richting Ouderkerk). Een donkerblauwe Golf V, laag met getrokken banden. Banden in de wielkasten, velgranden uitstekend. Verder niet te veel details aangezien ik zelf net de dijk op kwam rijden op de eerste T-splitsing vanuit het dorp. Iemand van hier?

Zal wel krap zijn met al die mooie drempels op de dijk. ;)
Laatst gewijzigd door Monty op 19 jan 2015 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#2627544
Ricardo1983 schreef:
freakout31 schreef:ongeveer rond 15:45 dacht ik in prinsenlaan/lage land, een rode golf mk4 gti, met zwarte koplampen en zwarte grill met rode gti letters erin, stak me duimpje nog op was een zeer net ding!! ben benieuwd of die hier ook op t forum zit, zou wel verdere info erover willen lezen :D
Weet precies welke je bedoeld, spot m ook zeer regelmatig.
Is idd een zeer net ding.
Maakte hij nog zo'n herrie, of viel dat nu wel mee?

Ik ben dagelijks te spotten in Capelle/Prinsenland, maar mijn bora is zo standaard dat die niet opvalt :P
ahh oke leek me sterk dat niemand deze gast (her-)kent, was echt een mooie wagen zeg, geluid hoorde ik niet echt maar viel me zo snel niks op. ik rij niet zo vaak dus ben ook niet vaak te spotten :lol:
Gebruikersavatar
door NBAAS
#2627547
freakout31 schreef:
Ricardo1983 schreef:
freakout31 schreef:ongeveer rond 15:45 dacht ik in prinsenlaan/lage land, een rode golf mk4 gti, met zwarte koplampen en zwarte grill met rode gti letters erin, stak me duimpje nog op was een zeer net ding!! ben benieuwd of die hier ook op t forum zit, zou wel verdere info erover willen lezen :D
Weet precies welke je bedoeld, spot m ook zeer regelmatig.
Is idd een zeer net ding.
Maakte hij nog zo'n herrie, of viel dat nu wel mee?

Ik ben dagelijks te spotten in Capelle/Prinsenland, maar mijn bora is zo standaard dat die niet opvalt :P
ahh oke leek me sterk dat niemand deze gast (her-)kent, was echt een mooie wagen zeg, geluid hoorde ik niet echt maar viel me zo snel niks op. ik rij niet zo vaak dus ben ook niet vaak te spotten :lol:
Bedoel je rode jubi?
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 60
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]