VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Yanick
#2675825
Niek5291 schreef:Bij Nedstaal van de week maandag een dikke T1 en een Kever in ratstyle. Wagens zagen er zeer goed uit, niet ratstyle-verrot, maar gewoon echt dik, laag en mooie wielen. Jullie staken over aan het stoplicht van Nedstaal richting Alblasserdam. Was rond een uurtje of 17:15.
Zijn Reinoud en Dennis geweest Niek, was je helemaal vergeten een berichtje terug te sturen over je auto trouwens.. Excuses!
#2675891
Yanick schreef:
Niek5291 schreef:Bij Nedstaal van de week maandag een dikke T1 en een Kever in ratstyle. Wagens zagen er zeer goed uit, niet ratstyle-verrot, maar gewoon echt dik, laag en mooie wielen. Jullie staken over aan het stoplicht van Nedstaal richting Alblasserdam. Was rond een uurtje of 17:15.
Zijn Reinoud en Dennis geweest Niek, was je helemaal vergeten een berichtje terug te sturen over je auto trouwens.. Excuses!
Waren echt vette wagens :D. Geeft niks, man! Heb er ook niet altijd erg in! Ik hoor het wel wanneer je wat stuurt :mrgreen:.
Gebruikersavatar
door Waltje
#2675982
Vandaag gespot golf 7 ABT witte super dik , maar weer onnodig lekker dicht op me.

rond een uurtje of 16.30 van kruispunt beverwaard naar kruispunt bolnes.
#2681993
Oh shit!! Ik zie dit nu pas :? . In welke auto reed je dan?
Werk jij toevallig bij de koning?

freakout31 schreef:
oppertodd schreef:Thanks man!

Ik heb helaas geen topic aangemaakt. Maar als je iets wilt weten... Feel free to ask... Stuur maar een pb... :tu:
freakout31 schreef:hehe eindelijk iemand van het forum gespot dan! heb je een link van je topic? wil wel ff wat lezen over je wagen, zag er heel strak uit
heb je vandaag geloof ik weer gespot op de hoofdweg, rond 15:40 was het geloof ik :tu:
#2684419
in me mk4 maar valt niet zo op hoor..
werk inderdaad bij de koning

[quote="oppertodd"]Oh shit!! Ik zie dit nu pas :? . In welke auto reed je dan?
Werk jij toevallig bij de koning?
#2685586
Ik zat laatst toen ik wat ging bestellen bij de koning nog te praten met iemand (een monteur) die een vette golf2 heeft. Collega van je?

freakout31 schreef:in me mk4 maar valt niet zo op hoor..
werk inderdaad bij de koning
oppertodd schreef:Oh shit!! Ik zie dit nu pas :? . In welke auto reed je dan?
Werk jij toevallig bij de koning?
#2685652
oppertodd schreef:Ik zat laatst toen ik wat ging bestellen bij de koning nog te praten met iemand (een monteur) die een vette golf2 heeft. Collega van je?
kan wel er is een collega die heeft een hele nette originele, de wordt binnekort waarschijnlijk verkocht.

en ik heb er nu ook één al een tijdje maar zonder motor nog enzo :LOL:
#2724386
Vorige week, 28 December spotte ik bij het Texaco tankstation in Bergambacht 2 gave wagens!
Was 's avonds rond 19uur.

Zilvere Ibiza 6k2 (cupra?) en een Corrado!
Stond nog een 3e wagen bij, maar het is me even ontgaan wat het was.

Kwam zelf voorbij rijden in de Bora, was onderweg naar Lekkerkerk.
#2725122
vandaag een bordeaux rode vento, verder niet veel van gezien was op een rotonde. op de president rooseveltweg(ommoord) klonk wel erg goed.
dacht misschien nog dat g60 apparaat dat bij beekman te koop stond?!
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]