VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Skoda
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door DarkprojectX
#1857012
Škoda biedt zijn klanten diverse diensten aan, om inzicht te krijgen in deze diensten volgt hier een overzicht.

Wat houdt de Škoda Garantie Personenwagens in?

De garantietermijn voor een nieuwe Škoda is twee jaar zonder kilometerbeperking, te rekenen vanaf de datum van aflevering door de officiële Škoda-dealer. Bepalend hierbij is de datum van eerste toelating; deze datum vind je op deel 1B van het kentekenbewijs. Lees onderaan meer over de Škoda Garantievoorwaarden.

Wat houdt de Škoda Carrosseriegarantie in?

- Voor de Škoda-modellen Fabia II, Roomster II, Octavia II en Yeti geldt een carrosseriegarantie van 12 jaar.
- Voor de Fabia I, Octavia I en Superb geldt een garantie van 10 jaar op de gehele carrosserie.

De carrosseriegarantie heeft betrekking op de gevolgen van roestschade die is ontstaan door oorzaken van binnenuit, waardoor herstel van een carrosseriedeel ten gevolge van doorroesten noodzakelijk is. Lees onderaan meer over de Škoda Garantievoorwaarden.

Wat is de Garantie op Škoda originele onderdelen?

De garantietermijn op Škoda originele onderdelen en originele ruildelen is twee jaar, gerekend vanaf de aankoopdatum zonder kilometerbeperking. Indien een onderdeel binnen de garantietermijn van de auto wordt vervangen, blijft de oorspronkelijke garantietermijn van de auto ook op dit onderdeel van kracht. De garantietermijn wordt derhalve niet verlengd of vernieuwd door tussentijdse vervanging.

Deze garantietermijn is ook van toepassing op Škoda-ruilmotoren - al dan niet met aangebouwde componenten, ruilversnellingsbakken e.d. Deze garantietermijn geldt ook voor de (bij de officiële Škoda-dealer/-servicevestiging aangekochte) Škoda originele accessoires. Lees onderaan meer over de Škoda Garantievoorwaarden.

Wat houdt de Škoda Lakgarantie in?

Voor de Škoda-modellen Fabia, Roomster, Yeti, Octavia en Superb wordt gedurende een termijn van 3 jaar na de afleveringsdatum garantie gegeven op de lak, indien er sprake is van materiaal- en/of fabricagefouten.

Wat houdt de Skoda Mobiliteitsservice in?

Bij elke Škoda hoort een gratis Mobiliteitsservice. Mocht je Škoda ooit onverhoopt dienst weigeren, bel dan naar 0800-023 00 24. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk weer verder kunt. De kosten van deze hulpverlening komen voor onze rekening.

De levenslange Mobiliteitsservice geldt voor elke Škoda die geleverd is vanaf 1 januari 2000 en wordt onderhouden bij een erkende Škoda Service Dealer. Download hier de Brochure Škoda Mobiliteitsservice.
http://www.skoda.nl/~/media/Skoda/Files ... x?ext=.pdf

Wat houdt de Škoda Airco service in?Garantie bepalingen. Om je airco in goede conditie te houd ... check.aspx

Wat houdt de Škoda Zomercheck in?

De Škoda Zomercheck is een controle van je Škoda op 25 belangrijke punten om ervoor te zorgen dat je auto goed voorbereid de zomer ingaat, en ook tijdens (zeer) warm weer uitstekend presteert. Meer weten? Ga naar Škoda Zomercheck.
http://www.skoda.nl/rijders/onderhoud-e ... check.aspx

Wat houdt de Škoda Ruitenservice in?

De Škoda-dealer biedt je een snel en zorgvuldig herstel van je ruitschade. Kleine beschadigingen kunnen vaak prima gerepareerd worden. Tijdig repareren voorkomt grotere schade. Als de ruit bij een grote beschadiging vervangen moet worden, is het voordeel van de Ruitenservice dat je Škoda voor 100 procent blijft voldoen aan de nog geldende fabrieksgarantie. Meer weten? Ga naar Škoda Ruitenservice.
http://www.skoda.nl/rijders/onderhoud-e ... rvice.aspx

Garantie bepalingen:
http://www.skoda.nl/~/media/Skoda/Files ... x?ext=.pdf

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]