VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door nemesis
#1878252
Begin April heb ik een Skoda Octavia 2 uit 2005 gekocht:
Afbeelding

Afgelopen donderdag heb ik een KW Street-comfort set gemonteerd en de Octavia staat er nu zo bij:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Antera
#1878609
foto van de zijkant geven een beter idee hoe hij erbij staat :tu:
Gebruikersavatar
door nemesis
#1878684
Antera schreef:foto van de zijkant geven een beter idee hoe hij erbij staat :tu:
Ik ben vergeten een foto van de zijkant te maken toen het nog origineel was, maar bij deze een foto van de zijkant:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Antera
#1878707
Kijk dat staat er al lekker bij niet meer zo hoog maar mooi en netjes. En de verder plannen?
Gebruikersavatar
door nemesis
#1878718
de achterkant moet iets omhoog.

verder ga ik nog instaplijsten monteren, wil nog even kijken of ik een andere antenne kan vinden ter vervanging. verder heb ik nog niets in de planning.
Gebruikersavatar
door Antera
#1879303
nemesis schreef:de achterkant moet iets omhoog.

verder ga ik nog instaplijsten monteren, wil nog even kijken of ik een andere antenne kan vinden ter vervanging. verder heb ik nog niets in de planning.

antenne pakken van een octavia 1 HB die staan schuin en kan je ook nog plat leggen voor in de wasstraat :tu: . de instaplijsten heb ik toen ook naar gekeken zijn wel netjes en heb je in verschillende uitvoeringen
Gebruikersavatar
door nemesis
#1879621
De antenne die ik erop heb zitten kan je inderdaad ook plat leggen,maar laatst in de wasstraat moest die omhoog blijven staan. Nu is het rubber gebarsten, dus ik ga eens kijken of er een (haaien)vin antenne kan vinden die mij aanstaat.

Volgens collega's zou een antenne van een golf IV ook moeten passen.

bij de instaplijsten ben ik gekozen voor de geheel mat zwarte. die drie met de metalen inzet vond ik niet zo mooi.
Gebruikersavatar
door Beuckie
#1879629
nemesis schreef:De 17" Pegasus velgen van Skoda vind ik op dit moment groot genoeg. Misschien komen er in de toekomst een setje grotere velgen onder.
Ik vind hem heel mooi op de wielen hangen, juist goed :tu: . Maar ik zou wel spoorverbreders steken, dat gaat het geheel echt compleet afwerken. voor een 100 a 120 euro ben je hier wss al voor gesteld :E
Gebruikersavatar
door nemesis
#1879633
Beuckie schreef:
nemesis schreef:De 17" Pegasus velgen van Skoda vind ik op dit moment groot genoeg. Misschien komen er in de toekomst een setje grotere velgen onder.
Ik vind hem heel mooi op de wielen hangen, juist goed :tu: . Maar ik zou wel spoorverbreders steken, dat gaat het geheel echt compleet afwerken. voor een 100 a 120 euro ben je hier wss al voor gesteld :E
aan spoorverbreders heb ook aan zitten denken, dan komen de achterwielen net iets mooier in de kasten te staan. misschien iets voor de toekomst.
Gebruikersavatar
door Beuckie
#1879638
nemesis schreef:
Beuckie schreef:
nemesis schreef:De 17" Pegasus velgen van Skoda vind ik op dit moment groot genoeg. Misschien komen er in de toekomst een setje grotere velgen onder.
Ik vind hem heel mooi op de wielen hangen, juist goed :tu: . Maar ik zou wel spoorverbreders steken, dat gaat het geheel echt compleet afwerken. voor een 100 a 120 euro ben je hier wss al voor gesteld :E
aan spoorverbreders heb ook aan zitten denken, dan komen de achterwielen net iets mooier in de kasten te staan. misschien iets voor de toekomst.
hoeft niet veel te zijn he, 10mm voor en achter per kant doet al wonderen he :D
Gebruikersavatar
door Beuckie
#1879693
Je ziet maar, zowiezo ziet het er fantasctisch uit 8)

Bij een 2.5 liter diesel een nieuwe motor ingebouw[…]

OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

Tiguan dashboard lampjes

ik kan hier n hele verhaal gaan schrijven maar als[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]