VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door mafketel82
#313715
stefVR6, je hebt pb
Gebruikersavatar
door Antoineveld
#313998
Zou je graag willen helpen, maar van Limburg naar Den Haag vind ik toch net ff iets te ver ;)

Maar heb wel eens gehoord dat je kunt resetten dmv de accupolen tegen elkaar te houden, maar heb er zo mijn twijfels over.

Voor het uitwisselen en opnieuw kopen van eens tuureenheid, eerst laten uitlezen, desnoods bij de dealer. Hoeft niet duur te zijn, vaak zijn op zaterdag ochtend nog wel monteurs aan het werk die zonder moeite even het kastje aan de auto hangen.
door mafketel82
#314011
Antoineveld schreef:Zou je graag willen helpen, maar van Limburg naar Den Haag vind ik toch net ff iets te ver ;)

Maar heb wel eens gehoord dat je kunt resetten dmv de accupolen tegen elkaar te houden, maar heb er zo mijn twijfels over.

Voor het uitwisselen en opnieuw kopen van eens tuureenheid, eerst laten uitlezen, desnoods bij de dealer. Hoeft niet duur te zijn, vaak zijn op zaterdag ochtend nog wel monteurs aan het werk die zonder moeite even het kastje aan de auto hangen.
Heb hem gister uit laten lezen maar hij wil geen contact maken met het airco systeem dus kan ik ook niet weten wat er aan de hand is...
Gebruikersavatar
door stefVR6
#314115
En aan de hand van je foto's lijkt het mij geen origineel climatronic systeem....dump je foto van de airco anders een hier neer, wellicht komen we dan iets verder. Zoals je al kon zien is mijn climatronic heel anders dan de jouwe, en ik heb een af fabriek systeem....
Gebruikersavatar
door stefVR6
#314352
die ik via msn van hem had gekregen, want het is geen origineel systeem volgens mij....hij ziet er tenminste compleet anders uit als mijn systeem...

Hieronder het fotootje van zijn clima

Afbeelding
door mafketel82
#314389
stefVR6, Tnxs Stef...

Nou ben benieuwd of het nu orgi is of aftermarket..

Zou wel blij zijn als dit weer is opgelost.. Kan ik me op het volgende probleem storten
door GTIHeerlen
#314970
Heb je nu CLIMATRONIC, AIRO of Thermotronic?

Draaiknoppen of drukknoppen met display?

Is een goot verschil!
door mafketel82
#315168
Climatronic net drukknoppen met display
Gebruikersavatar
door Antoineveld
#315229
Is duidelijk niet de originele climatronic, kijk anders ff op de handleiding op mijn website, voor foto's van een originele. Weet zodoende ook niet of je deze kunt uitlezen met VAG-com.
door mafketel82
#315489
Antoineveld schreef:Is duidelijk niet de originele climatronic, kijk anders ff op de handleiding op mijn website, voor foto's van een originele. Weet zodoende ook niet of je deze kunt uitlezen met VAG-com.

Nou blijkbaar niet dus...

Want dat deed ie zoiezo al niet toeb we hem wouden uitlezen...

Wat voor mij nu alleen het belangrijkste is is dat ie gewoon constant naar me raam blaast.. Dan word toch ook de auto van binnen warm... Dan doet ie de dingen waarvoor ie er in zit..

Maar hoe kan dat geregeld worden?
door mafketel82
#316431
Kan het zijn dat het regelaparaat niet goed functioneert?

Misschien ff een andere proberen en dan kijken of ie het wel doet?
Gebruikersavatar
door Antoineveld
#316433
Denk je dat je van deze aftermarket zo even een andere kunt vinden dan? Heb deze namelijk nog nooit gezien. Weet je welk merk het is?
door mafketel82
#316459
Ja geen idee welk merk het is...

Heb wel foto van de achterkant maar krijg hem ff niet geupload...
Gebruikersavatar
door stefVR6
#316896
Antoineveld schreef:Denk je dat je van deze aftermarket zo even een andere kunt vinden dan? Heb deze namelijk nog nooit gezien. Weet je welk merk het is?
Ze zijn vaker geplaatst in type 3 golfjes, op marktplaats heb ik toevallig een paar advertenties gezien van wagens met deze "clima". Je moet voor het makkelijke even kijken of je het merk en type kan achterhalen....

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]