VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2424055
Het is bijna weer tijd voor MIVW. Dus ik dacht op eens is het geen idee om met een colonne vanuit het noorden richting MIVW te rijden. Wij gaan vanuit Winschoten met en groep maar misschien is het leuk om op de a7 ergens bij elkaar te komen. Om vanaf daar verder te rijden met een grote roep VAG rijders. Ben benieuwd of hier meer animo / ideeen voor zijn.

De bedoeling is dat wij om 7:30 vertrekken uit Winschoten.

Filmpje van vorig jaar : http://www.youtube.com/watch?v=6m08pGuzt4g

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Stuurkogeltje op 22 jul 2013 07:01, 2 keer totaal gewijzigd.
#2425100
mikie schreef:ik zou in principe ook wel in leek kunnen aansluiten
Toppie misschien een idee om sanne101 even een prive bericht te sturen. Van waar en hoelaat.

Ter info Winschoten/Leek is +- 45min rijden. We zijn dus tussen 8:00/8:30 in Leek.
#2426031
pepijn915 schreef:Waar rijden jullie nog meer langs? Ik ben waarschijnlijk in emmeloord. Evt kan ik dan ergens aansluiten ;)
We rijden via Groningen,Leek,Drachten.Heerenveen,Emmeloord,Lelystad,Almere En zo richting MIVW.
#2426635
pepijn915 schreef:Ow niet gek! Dus ik kan mooi aansluiten in Emmeloord! Mocht dat zijn dan laat ik dat zeker even weten ;)
Is goed stuur dan maar even een pb stuur ik je mijn telefoonnummer hebben we via telefoon contact.
VW App en gebruikers aanmaken

Probeer eens via: https://www.volkswagen.nl/servi[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Ze hebben weg rijden geprobeerd, maar was net niet[…]

Ik begrijp niet wat daar staat.

Golf 6 1.2 tsi 2010 olie in inlaat

Ja de motor loopt verder wel goed, daar is niks aa[…]

Tikken als de wagen uitstaat

dat wordt toch zoeken, dus de zekeringen eruit tre[…]

Dash board lampjes/ verlichting

Misschien kijken naar de massa en of andere verbin[…]

Bij me vriendin der polo ook gehad ging toen om de[…]

Soms storing elektra Caddy mk1

Niet vermeld in me bericht alleen in de titel gaat[…]