VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Niek5291
#2424801
Bij deze een topic voor een colonne vanuit Zeeland richting M.I.V.W., op 4 augustus 2013. Zijn er nog mensen vanuit Zeeland die naar M.I.V.W. gaan? Ik rijd denk ik niet zelf met de auto, maar rijd met iemand mee.

Plan is om langs de A58, A17, zo naar de A16 te gaan, en dan langs de A20/A13 verder richting vliegveld Valkenburg.

Vorig jaar zijn we gestopt bij tankstation De Meeuw, bij afslag Rilland, en langs een BP tankstation aan de A17. Misschien een goed idee om dat dit jaar weer te doen, of zijn er andere suggesties?

Het is natuurlijk de bedoeling dat we ons netjes aan de colonne-richtlijnen houden. Iemand die zich niet weet te gedragen, of die het allemaal wat te traag gaat, gaat maar op eigen houtje. Er zijn ook mensen bij die graag lekker relaxed aan de dag willen beginnen :tu:. De richtlijnen kan men ook in de Colonne-sectie vinden :).

Colonne-richtlijnen

De rit Goes - Valkenburg is een best eindje rijden, zo'n 2 uur wanneer men zich aan de snelwegsnelheden houdt. We zullen wat langzamer rijden, voor de wat minder snelle voertuigen. Vorig jaar is dit goed gegaan, en zijn we er met een gangetje van 100-110km/h naar toe getuft.

Afbeelding

Wanneer we rond 8.45/9.00 vertrekken vanaf tankstation De Meeuw, kunnen we rond 11.00 in Valkenburg zijn. Mocht het wat later zijn, dan is dat ook geen probleem. Tussenstops kunnen bijvoorbeeld houden bij:

- De Wouwse Tol (Bergen op Zoom)
- BP Tankstation A17
- Dordrecht of McDonald's A16, Knooppunt Ridderkerk
- McDonalds langs A13(?)


Suggesties zijn altijd welkom :tu:.
Gebruikersavatar
door Hofman
#2424829
Dit jaar wel mee, mits het geen 35 graden wordt zoals vorig jaar.
Gebruikersavatar
door Hofman
#2426455
Wie nog meer? Zal vast meer volk zijn.
Gebruikersavatar
door Niek5291
#2428596
Wij vertrekken rond 8.00, 8.15 vanbij de busterminal aan Terneuzen. In totaal hebben we dan:

- Tim (tim12v)
- Alexander (black_gti_16v)
- Mark
- Ferdy
- Deveron
- Brian


Zijn er nog mensen die aanhaken tussendoor?
Gebruikersavatar
door Hofman
#2428601
Niek5291 schreef:Wij vertrekken rond 8.00, 8.15 vanbij de busterminal aan Terneuzen. In totaal hebben we dan:

- Tim (tim12v)
- Alexander (black_gti_16v)
- Mark
- Ferdy
- Deveron
- Brian
- Dustin (hofman)

Zijn er nog mensen die aanhaken tussendoor?
Edit: dus zo rond 9:00-/9:15 uur bij de Meeuw?
#2428783
Ik rij zondag ook mee met de colonne vanuit Zeeland. Zijn er mensen die toevallig vanuit Middelburg vertrekken?
Gebruikersavatar
door Hofman
#2428784
Ik rijd zo ongeveer 8:00 uur weg uit Vlissingen.
Gebruikersavatar
door Ferdyst
#2428799
VentoMadness schreef:Ik rij zondag ook mee met de colonne vanuit Zeeland. Zijn er mensen die toevallig vanuit Middelburg vertrekken?
Ik vertrek samen met Deveron uit Middelburg om kwart over 8 ongeveer, als je wil kan je aansluiten!
Gebruikersavatar
door Hofman
#2428806
Ferdyst schreef:
VentoMadness schreef:Ik rij zondag ook mee met de colonne vanuit Zeeland. Zijn er mensen die toevallig vanuit Middelburg vertrekken?
Ik vertrek samen met Deveron uit Middelburg om kwart over 8 ongeveer, als je wil kan je aansluiten!
`
Vanaf de Mortiere?
#2428922
Ferdyst schreef:
VentoMadness schreef:Ik rij zondag ook mee met de colonne vanuit Zeeland. Zijn er mensen die toevallig vanuit Middelburg vertrekken?
Ik vertrek samen met Deveron uit Middelburg om kwart over 8 ongeveer, als je wil kan je aansluiten!
Waar moet ik komen om me aan te sluiten?

Is jouw auto al uit de garantie?

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Airco lijkt niet te koelen

Goedenavond Nu het weer wat warmer wordt lijkt he[…]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]

Div. Communicatiestoringen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar zolang […]

Door Volkswagen betaald.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]